خبرگزاری کار ایران

جامعه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از وزیر پیشنهادی ورزش اعلام حمایت کرد

کد خبر : ۱۱۸۶۵۳

نمایندگان استان با بصیرت و روشنفکری از «دکتر نصراله سجادی» جهت این مسوولیت خطیر «رای» مثبت داده و براساس اصل شایسته سالاری، تعهد و تخصص در ورزش و خدمت به استان‌های محروم اعتماد نمایند انشالله.

ایلنا: در نامه‌ای سرگشاده، جامعه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد از وزیر پیشنهادی ورزش اعلام حمایت کرد و از نمایندگان این استان در مجلس نهم شورای اسلامی نیز خواسته‌اند تا از وزیر سوم پیشنهادی ورزش و جوانان در دولت یازدهم حمایت کنند.

به گزارش ایلنا، در این نامه سرگشاده که یک نسخه آن به دفتر خبرگزاری کار ایران(ایلنا) در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد ارسال شده چنین آمده:

«دکتر سید نصراله سجادی» بدلیل سوابق درخشان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جمله مسوولیت‌های خود در کمیته ملی المپیک، عضو شورای المپیک آسیا، معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش و تربیت مدیران ورزشی در سطح کشور، خدمات ارزنده‌ای در کارنامه ورزشی خود دارد.

ایشان فردی از جنس ورزش، تحصیلکرده دانشگاهی، آشنا به ورزش کشور بوده که شرایط حاد کنونی در ورزش کشور اقتضاء می‌کند در خدمت به مردم بخصوص ورزشکاران استان کهگیلویه و بویراحمد، نمایندگان استان با بصیرت و روشنفکری از «دکتر نصراله سجادی» جهت این مسوولیت خطیر «رای» مثبت داده و براساس اصل شایسته سالاری، تعهد و تخصص در ورزش و خدمت به استان‌های محروم اعتماد نمایند انشاله.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز