خبرگزاری کار ایران

فعالیت شش گروهک تروریستی در مرزهای شمال غرب ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۳۰۷

فرمانده تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از فعالیت شش گروهک تروریستی در مرزهای شمال غرب ایران خبرداد و تاکیدکرد که هیچکدام از این فعالیت ها نمی تواند خدشه ای بر امنیت ایران وارد کند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سردار حسن حکمتیان " در دیدار با خانواده های شهدای نبرد پژاک در ارومیه گفت: تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برای چهارمین بار مسئولیت مرزبانی از 80 کیلومتر منطقه مرزی را در شمال غرب برعهده دارد که برای حفاظت و صیانت از این مرزها تاکنون هفت شهید و 32 جانباز را تقدیم اَمنیت کرده است.

وی با بیان اینکه این تیپ در چهار مرحله با گروهک های تروریستی و قاچاقچیان مبارزه با مواد مخدر وارد نبرد شده است، اظهارداشت: تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر نبرد با گروهک های تروریستی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر نیز مبارزه می کند.

این فرمانده ارشد نظامی با تاکید براینکه امنیت مرزهای ایران و آرامش مردم خط قرمز مرزبانان سپاه پاسداران است، خاطرنشان کرد: در هشت ماه از سال شاهد سخت ترین شرایط آب و هوایی هستیم اما مرزبانان ما با تمام توان از مرزها و آرامش مردم ایران دفاع خواهند کرد.

حکمتیان گفت: تیپ 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر مبارزه با گروهک های تروریستی و قاچاقچیان مواد مخدر در حوزه سازندگی در مناطق مرزی هم اقداماتی کرده  که البته هم اکنون در حال ساخت منازل روستایی، آبرسانی روستایی و راهسازی است.

وی با اشاره به رشادت های مرزنشینان در هشت سال دفاع مقدس و مقابله با گروهک های تروریستی نظیر پژاک، ادامه داد: اگر برادران کُردنشین ما، اَمنیت را در مناطق مرزی برقرار  نکنند آن امنیتی که مدنظر ماست حاصل نخواهد شد.

حکمتیان افزود: با اتحاد و همدلی و همبستگی نخواهیم گذاشت که جزیره امن کشورمان دچار ناامنی شود و سپاه پاسداران به صورت شبانه روزی در حال آفند و پدافند در مرزهای ایران اسلامی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز