خبرگزاری کار ایران

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی:

شیعه علی نباید به سرنوشت غزه و لنبان بی‌تفاوت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۵۸۳

متاسفانه ما شیعیان با " نهج البلاغه " حضرت علی(ع) مانوس نیستیم در حالیکه " نهج البلاغه " برادر هدیه الهی ما یعنی قرآن کریم است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که شیعه امیرالمومنین علی(ع) نباید به سرنوشت مسلمانان در دنیا بویژه " غزه " و " لبنان " بی تفاوت باشد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " ستار هدایتخواه " در آئین سوگواری شهادت حضرت علی(ع) در حسینیه امام علی(ع) شهرک امام حسین(ع) یاسوج، مرکز کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی شعار " نه غزه " " نه لبنان " را سردادند درحالیکه نمی دانند شعار حمایت از " غزه و لبنان " برگرفته از تعالیم مولای مان امیرامومنین است.

وی با اظهارتاسف از اینکه شیعیان مولی علی(ع) کمتر از اهل تنسن " نهج البلاغه " را قرائت می کنند، اظهارداشت: این بسیار بد است که بعنوان شیعیان امام علی(ع) یکبار " نهج البلاغه " را نخوانده باشیم درحالیکه بهترین شرح ها از سووی نویسندگان اهل تسنن بر این اثر مقدس نوشته شده باشد.

عضو جبهه پایداری افزود: متاسفانه ما شیعیان با " نهج البلاغه " حضرت علی(ع) مانوس نیستیم در حالیکه " نهج البلاغه " برادر هدیه الهی ما یعنی قرآن کریم است.

هدایتخواه با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) فرموده شیعه باید دشمن ستمگر باشد و یاور ستمدیده، خاطرنشان کرد: شیعه امیرالمومنین(ع) نمی تواند امروز نسبت به مردم " غزه و لبنان " بی تفاوت باشد و ادعای شیعه گری هم بکند.

وی در ادامه تقوا را سرچشمه همه ارزش های اخلاقی عنوان و یادآورشد: به نظم درآمدن زندگی دومین وصیت امام علی(ع) به شیعیان بعد از تقوای الهی در نهج البلاغه بوده است.

نماینده ادوار هفتم و هشتم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: زیارت خانه خدا و برگزاری حج ابراهیمی می‌بایست همواره توسط شیعیان امام علی(ع) انجام زیراکه خواست مولای مان بوده است.

هدایتخواه، اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را مهمترین عامل اجابت دعا ذکر و تصریح کرد: اگر این فریضه ترک شود بدون شک دعا مورد اجابت واقع نمی شود و اجرای این فریضه از دیگر وصایای امیرالمومنین علی ابن ابیطالب است.

وی افزود: برای ما افتخار است که بعد از پیامبر(ص) برترین آفریده پرودگار متعال یعنی حضرت علی(ع)، امام و مقتدای ما شیعیان است.

عضو جیهه پایداری در پایان سخنان خود نیز اشاره کوتاهی به تاثیرات ماهواره بر تفکر انسان داشت و خاطرنشان کرد: ماهواره دشمن اهل بیت را پرورش می دهد.

هدایتخواه گفت: اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر صورت نگیرد ماهواره فرزندان ما را به دشمن اهل بیت تبدیل می کنند.

در این آئین، مداحی از اهل بیت به مرثیه سرایی در منقبت شهادت امام اول شیعیان پرداخت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز