خبرگزاری کار ایران

نماینده ادوار نهم و دهم بویراحمد و دنا:

کشور نیازمند اقتصاد پویاست نه اقتصاد جزیره‌ای

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۸۲۴

نماینده ادوار نهم و دهم بویراحمد و دنا گفت: کشور در زمانی از اقتصاد ۷۰۰ میلیارد دلاری عبور کرد و به دلیل نبود برنامه‌ریزی نتوانست بخوبی از این موقعیت استفاده کند.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شواری اسلامی در حمایت از علی اکبری کاندیدای اعتدالگرای دور دوم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شیراز به این حوزه انتخابیه سفر کرد و در جمع عشایر لر و ترک زبان شیراز به ایراد سخنرانی پرداخت.

غلام محمد زارعی چهارشنبه شب در این همایش با اشاره به اینکه افتخار می‌کنم عشایرزاده هستم گفت: امروز به عشق مردم عشایر فارس به اینجا آمدم تا برادر عشایر زاده خود را حمایت کنم.

عضو کمسیون صنعت، معدن وتجارت در مجلس شورای اسلامی، تاریخ عشایر به خصوص عشایر جنوب را سرشار از افتخار دانست و اظهار کرد: عشایر جنوب در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی ایران و قبل از انقلاب حماسه های زیادی را خلق کرده است .

وی به فرهنگ غنی عشایر در کشور اشاره کرد و گفت:مردم عشایر در کشور اعم از عشایر لر ،ترک، کرد و عرب همه با همدلی و برادری به دنبال تحقق آرمان‌های انقلاب و رهبری بوده اند.

زارعی، شجاعت، فداکاری، ایثار و ولایت مداری را از خصوصیات بارز عشایر عنوان کرد وگفت: عشایر جنوب هموراه مردان بزرگی را در خود دیده است که نمونه آشکار آن بزرگ مرد این خطه مرحوم آیت الله سید کرامت الله ملک‌حسینی با روحیه مبارزه و داشتن روح انقلابی بود.

نماینده بویراحمد ودنا در مجلس شورای اسلامی به وضعیت خاص کشور از لحاظ اقتصادی اشاره کرد و گفت: کشور در زمانی از اقتصاد ۷۰۰ میلیارد دلاری عبور کرد و به دلیل نبود برنامه‌ریزی نتوانست بخوبی از این موقعیت استفاده کند.

زارعی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند اقتصاد پویاست نه اقتصاد جزیره ای، ابراز داشت: اقتصاد پویا با ارتباط با جهان و استفاده از تمام ظرفیت های داخلی محقق می شود.

وی نیاز امروز مجلس شورای اسلامی را وجود نمایندگان عمل گرا دانست و یادآور شد: چینش مجلس آینده به گونه ای است که تعامل دولت و مجلس می تواند در راستای اقتصاد پویا گام بزرگی را بردارد.

زارعی در ادامه سخنان خود حوزه زاگرس را دیار زرخیز دانست و افزود: امیدواریم در مجلس آینده با حضور نمایندگان حوزه زاگرس فراکسیون توازن قوی‌تر شود و پیشرفت این حوزه از ایران اسلامی را محقق سازیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز