خبرگزاری کار ایران

با حضور مسوولان وزارت‌علوم:

کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج زمین زده شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۴۶۹

به‌مناسبت هفته دولت، کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، با حضور معاون اداری و مالی، مدیرکل پشتیبانی و مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم، رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه یاسوج، کلنگ احداث سردر دانشگاه یاسوج به زمین زده شد.

رئیس دانشگاه یاسوج در این مراسم گفت: سردر دانشگاه با زیربنای سه هزار مترمربع و اعتبار 900 میلیون تومان توسط یکی از اساتید برجسته دانشگاه علم و صنعت طراحی شده است.

 محمودرضا رحیمی افزود: دهنه این سردر 18 متر و ارتفاع آن 16 متر است که با سازه فلزی پیش ساخته در کارخانه ساخته و در مکان مورد نظر نصب می‌شود .این سازه منطبق با شاخصه های اصلی دانشگاه یعنی علم و تکنولوژی میباشد. وی مدت زمان احداث این پروژه را شش ماه عنوان کرد.

رییس دانشگاه یاسوج در تشریح طرح تحول خدمات رفاهی دانشجویی این دانشگاه نیز بیان کرد:این طرح که با اعتباری بالغ بر 54 میلیارد ریال و ازمحل درآمدهای اختصاصی دانشگاه در حال اجراست شامل مجتمع فرهنگی ورزشی،بازارچه دانشجویی و درمانگاه دانشجویی است.

 رحیمی اظهار داشت: مجتمع فرهنگی ورزشی دانشگاه شامل سالن های چند منظوره ورزشی،چمن مصنوعی بهمراه پیست دو ومیدانی و سوله ورزشی میباشد.

وی ادامه داد: سالن های چند منظوره ورزشی که در ساختمانی دو طبقه و در مساحت  هزار و ۴۰۰ مترمربع در حال ساخت بوده که شامل سالن تیراندازی،تنیس،جودو و بدنسازی است،

زمین فوتبال با چمن مصنوعی بهمراه پیست دو ومیدانی و زمین های والیبال و بسکتبال است که در مساحت ۱۰ هزار متر مربع هم اکنون در مرحله تکمیل زیرسازی است.

سوله ورزشی نیز در زیر بنای هزار و ۵۰۰ متر مربع می باشد که اسکلت فلزی این سوله اجرا شده است.

رحیمی در پایان اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح ها شاهد تحول مثبت و رشد و توسعه دانشگاه در ابعاد رفاهی دانشجویی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز