خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک کشاورزی استان:

۹۰ درصد از مطالبات گندمکاران گلستانی پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۷۵۰

مدیر شعب بانک کشاورزی استان گفت: ۹۰ درصد از مطالبات گندمکاران گلستانی پرداخت شد و ۹ هزار میلیارد تومان باقی مانده تا پایان شهریورماه به حساب کشاورزان واریز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنای گلستان، وحیدصیادی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: تسهیلات بانک کشاورزی در زمینه های جوانی جمعیت، ازدواج، ودیعه مسکن، صنایع تکمیلی، کشاورزی، مکانیزاسیون، گوشت، شیلات، جنگل، مرتع داری، عشایر، کمیته امداد و بهزیستی است.

وی ادامه داد: این بانک در طی یک سال اخیر بیش از ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای خرید ۷۰۰ دستگاه شامل کمباین، تراکتور و سایر ادوات کشاورزی پرداخت کرده و استان گلستان رتبه نخست کشور را کسب کرده است.

وی تصریح کرد: درحال حاضر۹۰ درصد از مطالبات گندمکاران گلستانی به مبلغ بیش از ۵۶ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است و ۹هزار میلیارد باقی مانده تاپایان شهریور به حساب کشاورزان واریز می شود.

صیادی افزود: طی ۲ سال اخیر بیش از ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بیش از  ۸ هزار نفر در خرید و فروش بذر، سم، کود، نهاده های کشاورزی و تنظیم بازار پرداخت کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته به ۲۲ هزار نفر در سطح استان با اعتبار ۴۶ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز