خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

صدا و سیما ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان را بیش از پیش معرفی کند

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۵۸

گلستان توانمندی و ظرفیت‎های بالایی در بخش‎های مختلف دارد که باید از طریق صدا و سیما معرفی شود و با همکاری مسئولان بخش‎های مختلف به کار گرفته شود و به بهره ‎برداری برسد.

ایلنا - گرگان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: گلستان توانمندی و ظرفیت‎های بالایی در بخش‎های مختلف دارد که باید از طریق صدا و سیما معرفی شود و با همکاری مسئولان بخش‎های مختلف به کار گرفته شود و به بهره ‎برداری برسد.
به گزارش ایلنا از گرگان، «علی اصغر طهماسبی» در آیین تودیع و معارفه مدیران کل صدا و سیمای مرکز استان با تمجید از عملکرد رسانه ملی در طول تاریخ انقلاب اظهار داشت: رسانه ملی به ویژه در سطح استان‎‌ها رسالت بسیار مهم و اساسی را بر عهده دارد.
وی خاطرنشان کرد: باید ضمن توجه به مطالبات مردم، در مسیر منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری به اشاعه فرهنگ اسلامی و تحکیم وحدت بیشتر اقوام بپردازیم.
در این جلسه که با حضور سید ابوالحسن موسوی‌زاده قائم مقام سازمان صدا و سیمای کشور، عمران حیدری رئیس سیمای استان‎های صدا و سیما و جمعی از مدیران استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بهرام عبدالحسینی به عنوان مدیرکل جدید صدا و سمای استان معارفه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز