خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت گاز استان گلستان:

۱۷ روستای مراوه تپه در آینده نزدیک از نعمت گاز بهره مند می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۲۹۶

در حال حاضر از ۷۰ روستای شهرستان مراوه تپه تعداد ۲ روستا از نعمت گاز بهره بوده و تعداد ۱۷ روستا با هزینه ای حدود ۱۳۰ میلیارد ریال در دست اجرا و تعداد ۱۴ نیز روستا با پیش بینی بودجه ای حدود ۱۱۰ میلیارد ریال در شرف انتخاب پیمانکار است.

طی نشستی که در محل فرمانداری مراوه تپه با حضور فرماندار و مدیرعامل گاز گلستان و تنی چند از کار‌شناسان برگزار شد تسریع در اجرای عملیات گازرسانی به روستا‌ها مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از مراوتپه، تاجی فرماندار مراوه تپه در ابتدای این نشست از اقدامات شایسته گاز گلستان در راستای گازرسانی به این شهرستان و روستاهای بهره‌مند تشکر نمود و با توجه به فاصله زیاد این شهرستان از مرکز استان و توجه هر چه بیشتر به مناطق محروم منجمله مراوه تپه اظهار امیدواری کرد که انشاء ا… عملیات گازرسانی به روستا‌ها با سرعت هر چه بیشتر و تقویت اکیپ‌های اجرایی انجام شود تا مردم شریف این منطقه بتوانند هرچه زود‌تر از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

همچنین وی برای رفع موانع موجود و تعاملات هر چه بیشتر با دستگاههایی که نیاز به همکاری در این راستا دارند اعلام آمادگی نمود.

در ادامه سنگدوینی مدیرعامل گاز گلستان ضمن تشریح وضعیت گازرسانی به شهرستان مراوه تپه گفت: برای توسعه هر چه بیشتر گازرسانی در این منطقه مرزی تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم و خوشبختانه با فراهم شدن زیرساخت‌های اصلی که اجرای ۱۰۷ کیلومتر خط انتقال و تغذیه این شهرستان بوده روند گاز رسانی به روستا‌ها را تسهیل نموده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر از ۷۰ روستای شهرستان مراوه تپه تعداد ۲ روستا از نعمت گاز بهره بوده و تعداد ۱۷ روستا با هزینه‌ای حدود ۱۳۰ میلیارد ریال در دست اجرا و تعداد ۱۴ نیز روستا با پیش بینی بودجه‌ای حدود ۱۱۰ میلیارد ریال در شرف انتخاب پیمانکار می‌باشد که انشاء ا… پس از مشخص شدن پیمانکار منتخب و ابلاغ بکار و تجهیز کارگاه عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گاز گلستان اظهار امیدواری کرد که انشاءا… در صورت تخصیص اعتبارات لازم و با توجه به پتانسیل و توانایی بالای این شرکت روند گازرسانی به سایر روستاهای این شهرستان با سرعت هرچه بیشتر ادامه خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز