خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گلستان:

۳۰۱ طرح اقتصادی آماده افتتاح و بهره برداری در ایام الله دهه فجر است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۶۸۰

بیشترین تعداد طرحهای قابل افتتاح در شهرستان گالیکش با ۱۰۵ طرح و ایجاد ۱۱۰ فرصت شغلی به بهره برداری می‌رسد و پس از آن شهرستان مینودشت با تعداد ۸۲ طرح و ۱۶۴ نفر اشتغال آماده بهره برداری است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی و بین الملل استانداری گلستان گفت: تعداد ۳۰۱ طرح اقتصادی با میزان سرمایه گذاری بالغ بر ۱۴۳۴ میلیارد ریال و تعداد ۱۲۲۸ فرصت شغلی مستقیم در ایام الله دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از گرگان یوسف بسنجیده افزود: بیشترین تعداد طرحهای قابل افتتاح در شهرستان گالیکش با ۱۰۵ طرح و ایجاد ۱۱۰ فرصت شغلی به بهره برداری میرسد و پس از آن شهرستان مینودشت با تعداد ۸۲ طرح و ۱۶۴ نفر اشتغال آماده بهره برداری است.

همچنین بسنجیده گفت: شهرستان آق قلا با ۳۹ طرح، شهرستان گنبد با ۱۶ طرح و شهرستان گرگان با ۱۳ طرح به ترتیب میزان ۱۶۴،۱۵۴ و ۱۰۰ فرصت شغلی جدید را بوجود می‌آورند.

مدیر کل دفتر هماهنگی امور اقتصادی بیان داشت: این تعداد طرح با حمایت ۹ دستگاه اجرایی در سطح ۱۴ شهرستان استان اجرا شده‌اند که طرحهای خود اشتغالی اداره کل کمیته امداد امام(قدس سره) از آن جمله است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز