خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری تبریز:

هیچ پروژه عمران شهری تبریز نباید متوقف شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۹۵

در حال حاضر شهرداری تبریز با انبوهی از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف روبروست که تلاش خواهد شد تمامی پروژه‌های عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری در دست اجرا و نیمه تمام برابر برنامه زمان بندی پیگیری شده و در زمان مقرر نیز مورد بهره برداری قرار گیرند.

ایلنا: سرپرست شهرداری تبریز طی دستوری به تمامی مناطق، سازمان‌ها. معاونت فنی و عمرانی شهرداری خواستار تداوم و اجرای سریع پروژه‌ها در دست اجرا برابر برنامه زمان بندی شد.
به گزارش ایلنا، حسین اکبری با اعلام اینکه هیچ پروژه عمران شهری نباید متوقف شود گفت: تلاش و برنامه‌ریزی برای تسریع مراحل اجرایی طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا و اتمام آن‌ها اولویت اصلی مدیریت فعلی شهرداری است.
وی همچنین با تأکید بر لزوم تداوم و تسریع روند اجرایی پروژه‌های در دست اجرا از سوی شهرداری‌های مناطق و نیز سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه افزود: در حال حاضر شهرداری تبریز با انبوهی از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اجرا در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف روبروست که تلاش خواهد شد تمامی پروژه‌های عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری در دست اجرا و نیمه تمام برابر برنامه زمان بندی پیگیری شده و در زمان مقرر نیز مورد بهره برداری قرار گیرند.
سرپرست شهرداری تبریز در عین حال افزود: در کنار این طرح‌ها و تلاش شهرداری برای اتمام بخش قابل توجهی از پروژه‌های مذکور، برنامه‌ریزی‌های لازم برای پیش بینی و اجرای طرح‌ها و پروژه‌های جدید نیز مورد توجه خواهد بود و این طرح‌ها نیز به زودی در دستور کار شهرداری قرار خواهند گرفت.
اکبری در پایان ابراز امیدواری کرد با بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرای شهرداری، شهر تبریز به اهداف توسعه پایدار خود منطبق بر برنامه‌های پیش بینی شده دست یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز