خبرگزاری کار ایران

مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

برای کاهش مشکلات تولید کنندگان محصولات زراعی تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۲۶۸

دولت امسال درباره اعلام قیمت خرید تضمینی به موقع عمل کرده و امید می‌رود زارعین استان با رعایت توصیه‌های فنی به تولیدی خوب دست یافته و علاوه بر افزایش درآمد حاصل از تولید به امر تامین نیاز غذایی جامعه نیز کمک قابل توجهی بنمایند.

ایلنا: مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: براساس پیش بینی‌های به عمل آمده، در سال زراعی ۹۳-۹۲، نزدیک به ۴۵۰ هزار هکتار از اراضی زراعی استان زیر کشت گندم پاییزه قرار خواهد گرفت.
به گزارش خبرنگار ایلنا سعید سلیمانی در جلسه ستاد گندم گفت: برای افزایش میزان تولید در واحد سطح و داشتن محصولاتی با کیفیت مطلوب، رعایت تاریخ کشت بسیار مهم بوده و با نظارت کار‌شناسان و مروجین سازمان و شهرستان‌ها، بذور اصلاح شده به حد کافی در استان موجود بوده و در اختیار گندم کاران قرار می‌گیرد.
وی افزود، در همین راستا همچنین توصیه‌های لازم مبنی بر بوجاری و ضدعفونی بذور خود مصرفی بهره برداران، زیر نظر کار‌شناسان و ناظرین فنی بعمل آمده تا محصول تولیدی از نظر کمی وکیفی در سطح خوبی قرار گیرد.
سلیمانی با اشاره به اعلام نرخ خرید تضمینی گندم در سال زراعی آتی از سوی هیئت دولت گفت: دولت امسال درباره اعلام قیمت خرید تضمینی به موقع عمل کرده و امید می‌رود زارعین استان با رعایت توصیه‌های فنی به تولیدی خوب دست یافته و علاوه بر افزایش درآمد حاصل از تولید به امر تامین نیاز غذایی جامعه نیز کمک قابل توجهی بنمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز