خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی:

از نظر «مراقبت پرواز» در فرودگاه‌های آذربایجان شرقی مشکلی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۵۷

به مناسبت ۲۰ اکتبر روز جهانی مراقبت پرواز، طی مراسمی در فرودگاه‌های استان آذربایجان‌شرقی از کنترلرهای مراقبت پرواز تجلیل شد.

ایلنا: مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: از نظر «مراقبت پرواز» در فرودگاه‌های آذربایجان شرقی مشکلی نداشته‌ایم.
به گزارش خبرنگار ایلنا علی رستمی که در آیین گرامیداشت روز جهانی مراقبت در فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی سخن می‌گفت از کنترلرهای مراقبت پرواز به عنوان چشمان همیشه بیدار آسمان کشور یاد کرد و گفت: مراقبت پرواز یکی از مشاغل سخت و پرمسئولیت دنیاست و تلاشگران این عرصه با از خودگذشتگی و تعهد توانسته‌اند نقش بسزایی در پویایی صنعت هوایی داشته باشند.
مدیرکل فرودگاههای استان با اشاره به عملیات بازسازی باند اصلی فرودگاه تبریز گفت: با توجه به وضعیت سطوح پروازی و باند دوم فرودگاه تبریز و استفاده مشترک هواپیماهای مسافربری و نظامی از این باند، با عنایات خداوند متعال و همکاری اداره کل و پایگاه شکاری، مشکلی به وجود نیامده است.
رستمی بحثآموزش را یکی از مسائل بسیار مهم در حوزه کاری و تخصصی یاد کرد و گفت: تمامی افراد در طول زندگی نیازمند آموزش هستند، مخصوصا اشخاصی که در مشاغل تخصصی فعالیت می‌کنند باید اهتمام بیشتری برای به روز نگاه داشتن معلومات خود به کار برند.
در ادامه امیر واحدی فرمانده جدید پایگاه شکاری شهید سرلشکر فکوری طی سخنانی با تبریک این روز به کنترلرهای مراقبت پرواز گفت: امیدواریم همانند گذشته شاهد همکاری و هماهنگی هرچه بیشتر اداره کل فرودگاه‌های آذربایجان‌شرقی و پایگاه شکاری شهید سرلشکر فکوری باشیم.
در انتهای این مراسم گه در اداره کل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی به مناسبت ۲۰ اکتبر روز جهانی مراقبت پرواز، برگزار شد از کنترلرهای مراقبت پرواز با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز