خبرگزاری کار ایران

شهرداری مراغه نایب قهرمان مسابقات بین المللی کانوپولوی مالزی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۹۱

در این رقابت‌ها ۱۵ تیم آسیایی و اروپایی با هم به رقابت پرداختند که تیم شهرداری مراغه به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها ۱۰ پیروزی بدست آورد و تنها یک باخت داشت.

ایلنا: سرپرست تیم کانوپولوی شهرداری مراغه گفت: این تیم با غلبه بر حریفان و توقف در دیدار پایانی، نایب قهرمان مسابقات بین المللی مالزی شد.
به گزارش ایلنا فرهاد آقایی افزود: این تیم پس از برگزاری مسابقه‌های گروهی با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی این رقابت‌ها راه یافت و در این مرحله با شکست در مقابل نماینده سنگاپور به مقام دوم دست یافت.
وی خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها ۱۵ تیم آسیایی و اروپایی با هم به رقابت پرداختند که تیم شهرداری مراغه به عنوان نماینده کشورمان در این رقابت‌ها ۱۰ پیروزی به‌دست آورد و تنها یک باخت داشت.
سرپرست تیم کانوپولوی شهرداری مراغه ادامه داد: در این رقابت‌ها که در دو گروه هفت و هشت تیمی برگزار شد، نماینده چین تایپه در دیدار رده بندی با غلبه بر حریفان به مقام سوم دست یافت.
آقایی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقه‌ها، این تیم در اولین تجربه برون مرزی و بین المللی خود به جز مسابقه پایانی در تمام مسابقه‌ها با اقتدار بر حریفان غلبه کرد.
وی گفت: حمایت‌های شهرداری مراغه در تشکیل این تیم و اعزام آن به مسابقه‌های بین المللی، زمینه حضور بیشتر ورزشکاران و توسعه ورزش را در این شهرستان و منطقه فراهم می‌کند.
آقایی یادآور شد: تیم کانوپولوی شهرداری مراغه پس از کسب این مقام روز شنبه هفتم دی به میهن اسلامی باز می‌شود.
مسابقه‌ها بین المللی کانوپولوی مالزی از ۲۷ آذر تا سوم دی با حضور تیم‌های باشگاهی از آسیا و اروپا به میزبانی این کشور برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز