خبرگزاری کار ایران

تشدید بازدید‌های و نظارت‌ها بر واحد‌های فعال گردشگری آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۴۹۹۲

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از تشدید بازدید‌های و نظارت‌ها بر واحد‌های فعال گردشگری خبر داد.

به‌گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، جبارعلی ذاکری در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان بیان کرد: با توجه به مقارن بودن تعطیلات عید نوروز با ایام ماه مبارک رمضان و آغاز سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفندماه، شرایط و ضوابط لازم به تمامی واحد‌های فعال گردشگری استان ابلاغ خواهد شد تا طی این ایام طبق شرایط، ارائه خدمات به گردشگران صورت پذیرد.

او در ادامه گفت: مقرر شد تا واحد‌های پذیرایی برای اجرای برنامه‌های موسیقی زنده در واحد‌های خود برنامه‌های خود را به اداره کل فرهنگ و ارشاد ارائه داده و دستورالعمل نحوه اجرای موسیقی را از این اداره کل دریافت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: در راستای امدادرسانی و سامان‌دهی محور‌های مواصلاتی استانی مقرر شد تا نسبت به استقرار ۱۴ دستگاه جرثقیل در پاسگاه پلیس راه‌ها اقدام شود.

او افزود: با توجه به اینکه برای کنترل خدمات ارائه شده به صورت مستمر بازدید‌های تلفیقی در حال انجام است، لذا در ادامه این اقدامات نظارت‌ها تشدید خواهند یافت.

ذاکری اظهار کرد: در راستای جلوگیری از اجرای تور‌های غیرمجاز و همچنین زیان‌های مالی به گردشگران، به صورت جدی برگزارگنندگان تور‌های غیرمجاز را شناسایی و برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز