خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی درمسافرت‌های نوروزی آماده پذیرایی از یکصدهزار نفر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۹۴۵

۱۵۰مدرسه فعال و آماده با یک هزار و ۶۳۶ اتاق کلاسی مجهز آماده پذیرش میهمانان نوروزی از ۲۸اسفند ماه در آذربایجان شرقی هستند.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: ستاد اسکان آذربایجان شرقی روزانه با ظرفیت ۶ هزار و ۵۰۰ نفر روز برای پذیرش یکصدهزار نفر در ایام نوروز اماکن اقامتی پیش بینی کرده است.
به گزارش خبرنگار ایلنا جعفر پاشایی در جلسه ستاد اسکان استان افزود: ۱۵۰مدرسه فعال و آماده با یک هزار و ۶۳۶ اتاق کلاسی مجهز آماده پذیرش میهمانان نوروزی از ۲۸اسفند ماه در آذربایجان شرقی هستند.
وی با اشاره به اینکه جلب رضایت همکاران فرهنگی خیلی مهم بوده و وزیر آموزش و پرورش نیز بر همین اصل تاکید دارد افزود: سعی داریم با برنامه ریزی دقیق و رفع نواقصات به خوبی از میهمانان نوروزی میزبانی نمائیم.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: مسئولیت مستقیم ستادهای اسکان نواحی و مناطق استان با روسا و مدیران ادارات آموزش و پرورش است که بایستی با بکارگیری افراد مسئولیت پذیر و نظارت مستمر و ارتباط و هماهنگی بین بخشی امکان آسایش مسافرین نوروزی فراهم شود.
وی اطلاع رسانی دقیق و گسترده را در بالابردن سطح آگاهی و سهولت در راهنمایی مسافرین نوروزی موثر دانست و گفت: ایجاد ستادهای اسکان مرکزی در نقاط قابل دسترسی آسان در شهر‌ها لازم است.
پاشایی خاطرنشان کرد: تا آغاز مسافرتهای نوروزی نواقصات احتمالی هم با بازدیدهای متوالی بر طرف خواهد شد تا بنحو مطلوب در خدمت مسافرین باشیم.
وی در خاتمه گفت: امیدواریم همکاران فرهنگی در تعطیلات نوروزی از اقصی نقاط میهن اسلامی به استان آذربایجان شرقی مسافرت و از جاذبه‌های گردشگری آن لذت برده و ایام خاطره انگیزی به یاد داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز