خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی:

شبکه‌های نیکوکاری با محوریت مساجد بهترین محل برای مساعدت به محرومان هستند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۳۷

شبکه های نیکوکاری کار اداری نبوده بلکه امدادگری است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی گفت: شبکه های نیکوکاری با محوریت مساجد بهترین محل برای مساعدت به محرومان و نیازمندان جامعه هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین دشتی در نشست مسئولان اجرایی شبکه های نیکوکاری استان افزود: شبکه های نیکوکاری مدل اسلامی خدمت به محرومان و نیازمندان هستند که با محوریت مساجد به وجود آمده اند.

وی با بیان اینکه شبکه های نیکوکاری باید محل پاتوق خیرین و نیکوکاران باشد، اظهار داشت: در این میان ائمه جماعت مساجد می توانند نقش کلیدی در ترویج و گسترش این شبکه ها داشته باشند.

دشتی با اشاره به صلاحیت اخلاقی هیئت امنای مراکز نیکوکاری تصریح کرد: اگر در انتخاب محل مناسب و هیئت امنای خوشنام و با تجربه در این مراکز دقت شود مسیر گسترش و موفقیت این شبکه ها را هموارتر می کند.

وی با اشاره به اینکه شبکه های نیکوکاری کار اداری نبوده بلکه امدادگری است خاطر نشان کرد: یکی از عوامل موفقیت این شبکه ها تعامل با موسسات خیریه و نیز خیرین نیکوکار استان است که می تواند موثر واقع شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی مردم برای مردم را شعار شبکه های نیکوکاری عنوان کرد و گفت: خوشبختانه این مراکز به دانشگاهها و مراکز تولیدی راه یافته اند که به مشارکت بیشتر مردم در امر کمک به محرومان منجر می شود.

دشتی، خود توانمندسازی و خوآموزی مسئولان مراکز نیکوکاری را شرط موفقیت آنان دانست و گفت: این مراکز باید از تجارب همدیگر در ارتقای بهره وری و توانائی های خود استفاده کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز