خبرگزاری کار ایران

پروژه مقام سازی مدرسه حجت الاسلام اشرفی بهشهر افتتاح شد

سال گذشته 12 مدرسه در بهشهر نوسازی و بهسازی گردید و امسال 4 مدرسه را با هزینه بالغ بر 20 میلیون تومان در حال بهسازی داریم که همه هزینه ها از سوی مردان بی ادعا و نیکوکار شهرستان پرداخت می شود.

بهشهر - ایلنا: در ششمین روز از هفته دولت، پروژه مقام سازی مدرسه حجت الاسلام اشرفی بهشهر با حضور مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران، افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از  بهشهر، پیش از ظهر چهارشنبه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستانی، دبیران و مدیران مدارس، خانواده های شهدا، خیرین مدرسه ساز همچنین با حضور علی نبییان مدیر کل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس مازندران، پروژه مقاوم سازی مدرسه ابتدایی حجت الاسلام اشرفی بطور رسمی افتتاح شد.

فرماندار بهشهر در این مراسم ضمن تقدیر از کار جهادی آموزش و پرورش، اظهار داشت: اداره آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در سال تحصیلی 92-91، ساخت، توسعه و نوسازی 12 پروژه عمرانی را در دست اقدام دارد.

محمد رضا البرزی، افزود: سال گذشته 12 مدرسه در بهشهر نوسازی و بهسازی گردید و امسال 4 مدرسه را با هزینه بالغ بر 20 میلیون تومان در حال بهسازی داریم که همه هزینه ها از سوی مردان بی ادعا و نیکوکار شهرستان پرداخت می شود.

وی در پایان، اظهار داشت: مدرسه حجت الاسلام اشرفی با هزینه حدود160میلیون تومان نوسازی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز