خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی رامسر خبرداد:

کشف 7 هزار عدد انواع مواد محترقه در رامسر

asdasd
کد خبر : ۵۳۴۸۰

در راستای مقابله با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی چهارشنبه آخر سال و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان"رامسر" مازندران،از کشف بیش از 7 هزار عدد انواع مواد محترقه با شناسائی و دستگیری متهم به خرید و فروش این مواد خبر داد.

به گزارش ایلنا از رامسر،سرهنگ"امانی" با اعلام این خبر افزود:در راستای مقابله با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی چهارشنبه آخر سال و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد محترقه،موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد:ماموران با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند،یکی از عوامل خرید و فروش مواد محترقه را که در سطح وسیع اقدام به توزیع این مواد خطرناک می کرد،شناسائی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان"رامسر" افزود:ماموران پس از چند روز تعقیب و مراقبت از این فرد در عملیات ویژه پلیسی موفق شدند،ضمن دستگیری این فرد در بازرسی از محل فعالیتش بیش از 7 هزار و 173 عدد انواع مواد محترقه را کشف و ضبط کنند.

سرهنگ" امانی"در پایان از تشکیل پرونده برای متهم و تحویل وی به مرجع قضایی برای سیر مراحل قانونی خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز