خبرگزاری کار ایران

فرماندار آمل خبرداد:

حضور 4هزار اولی آملی در پای صندوق‌های رای

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۷۹

فرماندار آمل از حضور 4 هزار اولی‌ در پای صندوق‌های رای شهرستان آمل خبرداد.

ایلنا: یدالله اکبرزاده در حاشیه برگزاری انتخابات یازدهیمن دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه در این شهرستان 233هزار و 545 نفر واجد شرایط رای هستند، یادآور شد: در حوزه شهری آمل نیز واجدین شرایط رای 142 هزار و 110 نفر هستند تا در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهاردمین دوره شوراها شرکت کنند.

به گزارش ایلنا از آمل، وی با بیان اینکه از 344 روستای این شهرستان 91 هزار و 435نفر واجد شرایط در پای صندوق‌های رای هستند، افزود: از آغاز ساعات برگزاری انتخابات شورواستقبال مردم به پای صندوق‌های رای بسیار چشم‌گیر بوده است.

اكبرزاده با تاكید براینكه دشمنان اسلام قبل از شروع انتخابات از طریق رسانه‌ها و شبكه‌های ماهواره‌ای رایزنی‌هایی علیه ایران اقدام كرده بودند، اظهارد اشت: اما مردم ما با خلق حماسه و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای این فتنه‌ها را سركوب خواهند كرد.

فرماندار آمل با اشاره به اینكه مردم ما خود صاحب این انقلاب هستند، افزود: آنها به مسائل اسلامی و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس كه برگرفته از تفكر ناب محمدی است، اهمیت می‌دهند.

از صبح امروز و با بازگشایی صندوق‌های اخذ رای شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز