خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه آمل:

امروزه مسئولیت بسیجیان مقابله با تهاجم فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۴۳۷

با توجه به نظر دشمنان اسلام به ارزش‌های اسلامی ما مسئولیت بسیجیان بسیار سنگین شده است.

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: امروزه مسئولیت بسیجیان مقابله با تهاجم فرهنگی و و مبارزه با عوامل آن است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مسلم مسلمی صبح امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته بسیج با تاکید براینکه در زمان آغاز جنگ تحمیلی وظایف نیرهای بسیجی دفاع از اسلام بوده است، اظهار داشت: امروزه با توجه به نظر دشمنان اسلام به ارزش‌های اسلامی ما مسئولیت بسیجیان بسیار سنگین شده است.

وی با بیان اینکه مستکبران با برپایی جنگ نرم سعی دارند جوانان ما را از انقلاب و ارزش‌های آن دور کنند، تصریح کرد: در این امر همه نیروهای مسلح باید فعال باشند و به مقابله با این جنگ نرم گام بردارند.

مسلمی با اعلام اینکه شهرستان آمل از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون در مقابله با دشمنان اسلام به خوبی درخشیدند، اذعان داشت: امروزه این شهرستان با عنوان ویژه بودن در کشور مسئولیت خطیری را بر دوش دارد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با اشاره به اینکه نگاه به نیروی سپاه و پایگاه آن یک نگاه قدرتی است، ابراز داشت: امسال با توجه به برگزاری کنگره ملی شهیده شاخص در این شهرستان، آمل را باید با اجرای بهترین برنامه‌ها در روز کنگره به خوبی به کشور مطرح کرد.

وی در اجرای برنامه‌های هفته بسیج در این شهرستان اذعان داشت: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی ستاد گرامیداشت هفته بسیج با حضور ۹ کمیته در شهرستان آمل تشکیل شده است.

مسلمی افزود: با مشارکت‌ ادارت فرهنگ‌وارشاد اسلامی، شهرداری، بنیاد شهید، نیروی انتظامی، بخشداری‌ها، فرمانداری‌، آموزش‌وپرورش، شبکه بهداشت و سازمان تبلیغات کمیته‌های فرهنگی، پشتیبانی، ایثارگران، امنیت، اطلاع‌رسانی، علمی، خدمات‌رسانی و بانوان فعالیت خود را آغاز کرده است.

این مسئول از اجتماع سیاسی و اجتماعی کلیه نیروهای بسیجی در روز پنجم آذرماه مصادف با روز بسیج خبرداد و گفت: این اجتماع با هماهنگی گردان‌های عاشورا و الزهراء با تمامی پایگاه‌های مقاومت بسیج در شهرستان آمل به اجرا در می‌آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز