خبرگزاری کار ایران

۱۲آذرماه؛

مصلای رامسر، میزبان یادواره ۱۷۱۰شهید دانش آموز استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۰۶

یادواره ۱۷۱۰شهید دانش آموز استان مازندران، ۱۲ آذرماه در مصلای رامسر برگزار می‌شود.

شهدای دانش آموزی، گلچینی از نوجوانان بسیجی هستند که با بصیرت و عزمی استوار، پیروی از خط سرخ اباعیدالله الحسین(ع) اثبات رساندند.
به گزارش ایلنا از رامسر، حسین کمالی در جلسه هماهنگی یادواره شهدای دانش آموزی با اشاره به نقش بسیار ارزنده تفکر بسیجی در جامعه گفت: موفقیت‌ها و افتخارات به دست آمده در طول انقلاب اسلامی، برخاسته از تفکر بسیجی و نشر آن در کشور بوده است.

کمالی ضمن اشاره به برخی از دستاوردهای ماندگار بسیج در هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های علمی و فرهنگی، خاطر نشان کرد: شور و شعور حاصل از دلبستگی به عاشورا در بین نوجوانان ما، روح آزادی خواهی و مقاومت را تقویت کرد و این روحیه باید تداوم داشته باشد تا در رفتار همگان خود را نشان دهد.

معاون پرورشی و فرهنگی با بیان این نکته که شهدای دانش آموز، شاگردان مدرسه بسیج هستند خاطرنشان کرد: شهدای دانش آموزی، گلچینی از دانش آموزان بسیجی هستند که با بصیرت و عزمی استوار، پیروی از خط سرخ اباعیدالله الحسین(ع) را با اهدای خون خود، به اثبات رساندند و اکنون وظیفه ماست که در جهت نشر فرهنگ آنان بکوشیم.

وی تصریح کرد: در راستای ارج نهادن به مقام والای شهیدان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان، یادواره شهدای دانش آموزی استان مازندران با حضور کلیه خانواده این شهدا و دانش آموزان سراسر استان در رامسر برگزار خواهد شد و با اهتمام مسئولین استانی و شهرستانی، روز سه شنبه دوازدهم آذرماه ۹۲، مصلای این شهر مملو از نوجوانان و اردتمندان آستان شهدا خواهد شد.

کمالی با بیان اهمیت این یادواره و تاکید بر مشارکت همه دستگاه‌ها در این امر تصریح کرد: باید اطلاع رسانی و تبلیغات در سطح مناسبی انجام گیرد و از ظرفیت صدا و سیما و دیگر رسانه‌ها در این زمینه استفاده کرد.

معاون پرورشی و فرهنگی با پراهمیت خواندن نقش ادارات شهرستان‌ها و مناطق در پربار ساختن این یادواره، گفت: دانش آموزانی از سراسر استان در این مراسم شرکت خواهند کرد که در اعزام این دانش آمزان باید ‌‌نهایت توجه، سعی و تلاش لحاظ شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز