خبرگزاری کار ایران

مدیر سابق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری:

وجود ۱۰۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در ساری

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۲۵

با توجه به موقعیت بسیار مناسب استان و جاذبه‌های گردشگری، تامین سوخت در بخش حمل و نقل در جایگاه‌ها به‌ویژه در تعطیلات نوروزی و ایام تابستان، حائز اهمیت است.

مدیر سابق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در مراسم تودیع خود که در محل سالن اجتماعات این شرکت برگزار شدگفت: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با دارا بودن نیروی انسانی خلاق و توانمند و زیرساخت‌های مناسب شامل انبارهای ذخیره سازی، توزیع فرآورده‌های نفتی و سوخت‌گیری هواپیماهای فرودگاه دشت‌ناز ساری در وضعیت مناسبی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی قرایی با اشاره به اینکه منطقه نفتی ساری از مناطق مهم شرکت ملی نفت محسوب می‌شود، گفت: با توجه به موقعیت بسیار مناسب استان و جاذبه‌های گردشگری، تامین سوخت در بخش حمل و نقل در جایگاه‌ها به‌ویژه در تعطیلات نوروزی و ایام تابستان، حائز اهمیت است.

وی از وجود ۱۰۲ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۶۶ جایگاه سی ان جی در منطقه ساری خبر داد و تصریح نمود: در مدت یک سال اخیر، سه جایگاه سی ان جی و چهار جایگاه عرضه بنزین در منطقه ساری به بهره برداری رسید.

قرائی از وظایف مهم این شرکت را تامین سوخت مصرف کنندگان بخش‌ها مختلف شامل حمل و نقل، کشاورزی، صنایع نیروگاهی عنوان کرد.

وی همچنین تامین سوخت نیروگاه شهید سلیمی نکا را از الویت‌های ویژه شرکت نفت منطقه ساری دانست.

مدیر سابق پخش فراورده‌های منطقه ساری به عملکرد بیش از یک ساله خود در شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اشاره کرد و گفت: در این مدت، ۶۶ میلیون ۵۴۷لیتر بنزین سوپر، ۹۰۱ میلیون ۱۷۲لیتر بنزین معمولی، ۸۰۳ میلیون لیتر نفت گاز و ۱۸۵ میلیون و۳۱۰هزار لیتر نفت سفید در این شرکت توزیع شد.

وی همچنین از توزیع ۲میلیارد و ۳۰۰ میلیون لیتر نفت کوره به نیروگاه شهید سلیمی نکا خبر داد و گفت: برای بخش صنعت و کوره داران، ۱۰۶ میلیون۸۱۴هزار لیتر نفت کوره توزیع شد.

قرائی از ساخت ۱۰ جایگاه سی ان جی و ۸ جایگاه عرضه بنزین در شرکت پخش منطقه ساری خبر داد وخاطرنشان کرد: اینجایگا‌ها از پیشرفت بسیار بالایی برخوردارند.

وی از پروژه‌های که در این مدت به بهره برداری رسید، بهره برداری از سیستم اتوماسیون اندازه گیری نفت کش‌ها برای اولین بار در کشور، اجرای پروژه تکمیل لوله کشی ۱۲ اینچ آتش نشانی در ساری، اجرای پروژه رنگ آمیزی و ۴ هزار متر مربع لوله در انبار نفت ساری نام برد.

قرائی گفت: پروژه ارتقای سیستم آتش نشانی در این شرکت به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین از مقدمات اجرای پروژه پل دغالچال که از آرزوهای دیرینه مردم ساری است خبرداد و گفت: امیدواریم با پیگیری‌های شهردار ساری هر چه زود‌تر این پل به بهره برداری برسد.

مدیر سابق شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ساری تصریح کرد: تاکنون از تعهدات وزارت نفت برای احداثپل زغال چال ساری حدود سه میلیارد تومان اعتبار به شهرداری ساری پرداخت شده است.

در پایان این مراسم، محمد مهدی قرایی تودیع و حسین علی طالبی به عنوان مدیر جدید شرکت پخش فرآورد‌های نفتی منطقه ساری معارفه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز