خبرگزاری کار ایران

افتتاح ششمین دفتر ict روستایی استان در بابلسر

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۹۸

سیزدهمین ایستگاه اخذ درخواست کارت ملی هوشمند و ششمین دفتر ictروستایی استان در بابلسرافتتاح شد.

سیزدهمین ایستگاه اخذ درخواست کارت ملی هوشمند و ششمین دفتر ictروستایی استان در بابلسر افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از بابلسر، مدیرکل ثبت احوال مازندران با اشاره آغاز بکار سیزدهمین ایستگاه اخذ کارت هوشمند ملی استان در بابلسر گفت: با بهره برداری از ششمین دفتر ict روستایی استان و اولین دفتر ict روستایی شهرستان بابلسردر هادی شهر از امروز فعالیت و خدمات خود را ارائه خواهد داد.

ملکی افزود: کارت‌های ملی هوشمند دارای هفت نوع خدمات هستند که به مرور خدمات دیگر نیز به آن اضافه می‌شود و بدین ترتیب دیگر نیازی نیست تا هر فردی با خود کارت‌های مختلفی که اکنون براساس نیازهای مختلف با خود حمل می‌کنند، داشته باشند و با همین کارت ملی هوشمند می‌توانند خدمات گوناگون مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک در کشور خاطرنشان کرد: از این پس هر مازندرانی با دارا بودن کارت ملی هوشمند می‌تواند در هر نقطه‌ای از کشور خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند.

وی گفت: تمام کارت‌های ملی فعلی که در اختیار همگان است تا پایان سال ۱۳۹۴ هجری شمسی دارای اعتبار است و دیگر نیاز نیست شهروندان گرامی نسبت به تمدید آن اقدامی کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز