خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته امداد آمل خبر داد:

توزیع سوخت بین نیازمندان کمیته امداد در مناطق محروم آمل

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۶۳

جهت حمایت نیازمندان، سوخت مورد نیاز ۲۰۰ خانواده تحت حمایت به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در مناطق محروم لاریجان این شهرستان توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل گفت: جهت حمایت نیازمندان، سوخت مورد نیاز ۲۰۰ خانواده تحت حمایت به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در مناطق محروم لاریجان این شهرستان توزیع شد.

به گزارش ایلنا از آمل، رمضان علیپور بیان داشت: خانواده‌های بی‌سرپرست، بدسرپرست و ایتام زیادی در مناطق محروم و بخش لاریجان تحت حمایت این نهاد حمایتی هستند.

وی افزود: با فرا رسیدن فصل زمستان، کاهش دمای هوا و افزایش سرما با ریزش باران و برف شدید در این بخش این اداره برای توزیع سوخت در این منطقه اقدام می‌کند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل تصریح کرد: با این هدف طی چند روز گذشته اقدام به توزیع سوخت به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال در بین خانواده‌های تحت حمایت بخش لاریجان کردیم که این حمایت از خانوار تحت پوشش ساکن دائم انجام شد.

علیپور در مورد دیگر اقدامات کمیته امداد به خانواده‌های نیازمندان مناطق محروم یادآور شد: در مناطق محروم نیز حقوق ماهیانه مستمری و کالاهای اعلام شده همانند دیگر افراد تحت حمایت توزیع شده و در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) آمل خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات ویژه و خاص مناطق محروم، علاوه بر کمک‌های معمولی برخی از کمک‌های اعلام شده دیگر نیز به این افراد اختصاص می‌یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز