خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان ساری:

۲۱۸ پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۳۵۵

فرماندار شهرستان ساری گفت: ۲۱۸ پروژه به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح می‌شود.

به گزارش ایلنا، دهمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری بعدازظهر سه‌شنبه با حضور آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، فرماندار مرکز استان، شهردار ساری، شهرداران شهرستان‌ها، روسای شوراها و دیگر روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان ساری در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان ساری هم با گرامیداشت چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: عبودیت الهی و مبارزه با کفر مبنای انقلاب اسلامی است.

محمدعلی نوبخت به برنامه‌های ایام الله دهه فجر اشاره کرد وافزود: ۲۱۸ پروژه به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح می‌شود که از این تعداد ۹۰ پروژه شهری و ۱۰۶ پروژه روستایی است.

فرماندار شهرستان ساری با اعلام اینکه ۱۰۰ روستای شهرستان ساری طی دو سال گذشته آسفالت شد، گفت: این پروژه‌ها با مشارکت مردم و حمایت‌های بنیاد مسکن اجرایی شد.

نوبخت یادآور شد: در سفر استانی استاندار مازندران به بخش دودانگه از ۵۳ مصوبه، ۲۰ مصوبه اجرا و مابقی در دست اقدام است و از ۷۵ مصوبه بخش چهاردانگه ۲۵ پروژه اجرا و مابقی نیز در دست اجرا است.

وی افزود: در موضوع انتخابات چهار مولفه سلامت، مشارکت، امنیت و رقابت در دستور کار قرار دارد که در این بین تلاش برای افزایش مشارکت از اهمیت بالایی برخوردار است.

نوبخت با اعلام اینکه شهرستان ساری میزبان همایش منطقه‌ای « فاتحان فاو» است، ادامه داد: این همایش در سالروز عملیات والفجر هشت و هم‌زمان با ایام الله دهه فجر و ایام شعبانیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تغییر و تحول باید به نفع باشد، افزود: امام راحل مردم را از ملتزم خانه‌نشین به ملتزم فعال در انقلاب تبدیل کرد.

نوبخت ادامه داد: اگر قرار باشد ساری به توسعه‌یافتگی دست پیدا کند با وجود اختلاف نظرها باید به اشتراک نظر برسیم تا این امر در مرکز استان محقق شود.

فرماندار شهرستان ساری گفت: تازه شروع کردیم؛ تا آخر ایستاده‌ایم و با همین انگیزه به‌دنبال تغییر، تحول در ساختار اداری هستیم.

وی افزود: گفتمان تخریب فایده‌ای ندارد؛ معتقدیم همه دولت‌ها، همه مدیران و همه شهرداران برای جامعه و مردم تلاش کرده‌اند و در نظر داریم با همفکری و همیاری همه نمایندگان ادوار گذشته تاکنون و تمامی احزاب و گروه‌ها و اندیشه‌ها و تجارب گذشتگان برای توسعه ساری گردهم آمده و تلاش کنیم.

نوبخت، همدلی، همیاری و همراهی را مهم‌ترین راهبرد برای توسعه شهر ساری دانست و افزود: نگاه‌های جناحی را باید کنار گذاشت و به یکدیگر حسادت نکرد.

وی با بیان اینکه الگوی ما در احزاب سیاسی باید ولی فقیه و اندیشه‌های امامین انقلاب باشد نه اینکه برای رسیدن به قدرت به یکدیگر انگ بزنند.

نوبخت افزود: ۴۷۳ شعبه اخذ رای در شهرستان ساری و ۷۱ شعبه در شهرستان میاندرود وجود دارد.

وی اعلام کرد: با همکاری شورای مسکن  بام شهر ساری به وسعت ۳۴ هزار متر مربع برای ساخت مسکن به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اختصاص پیدا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز