خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر خبرداد:

انهدام باند کلاهبرداری یک میلیارد ریالی در نوشهر

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۰۸۵

در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی مبنی بر کلاهبرداری از وی از سوی افرادی با فروش زمین غیر به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر مازندران، از شناسائی و انهدام باند کلاهبرداری یک میلیارد ریالی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " شمس الدین کرمانی " با اعلام این خبر افزود: در پی مراجعه فردی به ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی مبنی بر کلاهبرداری از وی از سوی افرادی با فروش زمین غیر به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات از مالباخته پس از چند روز کار اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی از فعالیت اعضای باند کلاهبرداری حرفه ای با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر خاطر نشان کرد: ماموران در ادامه تحقیقات دریافتند، این افراد پس از شناسایی زمین هایی که مالکان آنها در خارج از شهرستان سکونت دارند، با جعل اسناد و مدارک اقدام به فروش آن به افراد دیگر می کردند.

سرهنگ کرمانی افزود: با هماهنگی قضایی ماموران پس از شناسایی اعضای اصلی این باند، در عملیاتی غافلگیرانه متهمان به نام های " علی – م " سرکرده باند، " علی – ر " و " رضا – الف " را دستگیر کردند.

کرمانی عنوان داشت: متهمان در تحقیقات فنی و پلیسی به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز