خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی:

جشنواره مطبوعات کودک جایگاه اجتماعی کودکان را ارتقا می‌بخشد

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۸۳۱

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان را ارتقا بخش جایگاه اجتماعی کودکان و نوجوانان است.

نماینده مردم بابل درمجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان را ارتقا بخش جایگاه اجتماعی کودکان و نوجوانان است.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت الاسلام علی اکبر ناصری با بیان اینکه تحقیق و بررسی در حوزه کودک و نوجوان لازم است گفت: همانطور که پیامبر اکرم(ص) بر تکریم و ارزشمندی جایگاه کودکان توصیه داشته‌اند، ما نیز باید به اهمیت این مسئله توجه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان در توجه به جایگاه کودکان تاثیر بسیاری خواهد داشت افزود: به طور حتم برگزاری این جشنواره نتایج مثبتی نیز برای استان دارد و لازم است که همه مسولان همکاری لازم را در اجرای آن داشته باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس ورای اسلامی ادامه داد: شناخت نیازهای مختلف جامعه انقلابی در بعد فرهنگی، اقتصادی و خودکفایی دارای ارزش و اعتبار است و با برگزاری این جشنواره می‌توان به شناخت نسبی نسبت به توانایی‌های کودکان در مسایل مختلف رسید.

حجت الاسلام ناصری با اشاره به نقش رسانه ملی در ارتقای فرهنگی جامعه گفت: صداوسیما باید درایام برگزاری یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها ورسانه‌های مجازی کودک و نوجوان پوشش خبری مناسبی داشته باشد.

وی افزود: مطبوعات و رسانه‌های مجازی نیز می‌توانند با دریافت نظرات مخاطبین جشنواره و انتقال آن به برگزارکنندگان، نقش ارزشمندی دربرگزاری بهتر این جشنواره داشته باشند.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کودکان در سنین مختلف دارای روحیات مناسب با آن دوران است گفت: خانواده نباید نقش حمایتی خود را از کودکان دریغ کنند و به عنوان راهنما و مشاوران خوب برای آن‌ها است و باید از این نهاد استقلال لازم در انجام فعالیتهای مختلف زندگی را نیزبه آن‌ها بیاموزد.

حجت الاسلام ناصری ادامه داد: برگزاری جشنواره مطبوعات کودک و نوجوان را ارتقا بخش جایگاه اجتماعی کودکان ونوجوانان اعلام کرد.

به گزارش ایلنا یازدهمین جشنواره ملی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی کودک و نوجوان ۱تا ۴ اردیبهشت سال جاری به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران در ساری برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز