خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران خبر داد:

قرارداد واحدهایی که فعالیتی ندارند فسخ خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۸۶۹

از محل منابع داخلی ۶ پروژه برق رسانی در شهرکها و نواحی صنعتی، در دستور کار قرار دارد که با اجرا و تکمیل این پروژه ها، علاوه بر عبور و مرور، در امنیت شهرکها نیز نقش تأثیرگذاری دارد.

با تشکیل کمیته بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، عمده ترین دلایل عدم کارآیی واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سید مصطفی موسوی در بازدید از دفتر سرپرست خبرگزاری ایلنا مازندران گفت: در شش ماهه نخست سالجاری با برگزاری جلسات داوری و حل اختلاف و با توجه به اخطارهای مکرر به واحدهای راکد و غیرفعال، ۵۵ واحد تولیدی بدلیل عدم کارآیی و اجرای طرح، فسخ و خلع ید شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: با فسخ این واحدهای تولیدی، ۲۰ هکتار زمین، فسخ قرارداد و ۱۰ هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی استان نیز آزادسازی گردیدند.

سید مصطفی موسوی بیان داشت: درحال حاضر، از محل منابع داخلی ۶ پروژه برق رسانی در شهرکها و نواحی صنعتی، در دستور کار قرار دارد که با اجرا و تکمیل این پروژه ها، علاوه بر عبور و مرور، در امنیت شهرکها نیز نقش تأثیرگذاری دارد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته بررسی مشکلات واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان تصریح کرد: با بررسی از واحدهای راکد و غیرفعال، مشکلات در چند بخش شناسایی شده که از عمده ترین این مشکلات، دریافت تسهیلات، بازاریابی، اختلاف با شرکاء و تأمین وثیقه ها می باشند.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود زمین صنعتی و استقبال سرمایه گذاران از بخش تولید، فسخ قراردادهای راکد و غیرفعال در دستور کار قرار گرفته است که با برگزاری جلسات منظم، امیدواریم شاهد تحول در این بخش باشیم.

وی به مشکلات اقتصادی بخش تولید و صنعت در استان اشاره کرد و اظهار داشت: محدودیت منابع مالی در مازندران وجود دارد و برای اجرا و تکمیل پروژه ها، به ناچار باید از محل اعتبارات ملی استفاده کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز