خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

جهاد کشاورزی قائم شهر به وظایف خود عمل نکرد

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۹۲۵

ساخت و ساز غیر مجاز، اعتراض رهبری را نیز در پی داشت و از لحاظ قانونی و شرعی حجت بر همگان تمام کرد.

فرماندار قائم شهر گفت: اداره جهاد کشاورزی در قائمشهر نمی تواند برای ساخت انبار به اداره برق نامه بزند یا به کسی مجوز دریافت برق دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی محمدی امروز در جلسه ساخت‌وسازهای غیرمجاز با بیان اینکه اداره جهاد کشاورزی در قائمشهر حق ندارد برای ساخت انبار به اداره برق نامه بزند اظهار داشت: دستگاههای مرتبط باید به محض دیدن تخلف با آن برخورد کنند.

وی افزود: جهاد کشاورزی قائمشهر به وظایف خود به درستی عمل نمی‌کند و مدیرکل جهاد کشاورزی و استاندار مازندران باید دستورات لازم را اتخاذ نمایند.

محمدی، با اشاره به اینکه دستگاهای متولی در شهرستان، باید به وظایف خود عمل کنند، زیرا زمین وارداتی نیست و فردا، برای این همه سهل‌انگاری امروز جوابی وجود نخواهد داشت، تصریح کرد: ساخت و ساز غیر مجاز، اعتراض رهبری را نیز در پی داشت و از لحاظ قانونی و شرعی حجت بر همگان تمام کرد.

فرماندار قائم شهر، خطاب به مدیرانی که بدون داشتن اطلاعات ریز و کافی در جلسه شرکت می کنند گفت: هر مدیری موظف به پاسخگویی شفاف و ارائه عملکرد کامل خود در این مورد است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باید ادارات گاز، برق و آب شهری، روستایی و جهاد کشاورزی دلیل صدور پروانه‌ها و اجازه ساخت‌وسازها را توضیح دهند و با بررسی میزان تخلفات حکم تخریب بنا صادر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز