خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

ایران یکی از تأثیر گذارترین کشورها در منطقه خاورمیانه و در سیاست های عرصه جهانی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۹۳۰

یکی از شگفت انگیزترین پدیده قرن ۲۰ که تمام جهان را به حیرت انداخت و تحول عظیمی را در جهان ایجاد کرد پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

یونسی اظهار داشت: کشور ایران یکی از تأثیر گذارترین کشورها در منطقه خاورمیانه و در سیاست های عرصه جهانی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علیرضا یونسی درهمایش گردهمایی مدیران روابط عمومی های استان مازندران با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد خاطر ۴۰ شهید انقلاب شهرستان آمل اظهار داشت: بزرگترین تجلی مقاومت مردم ایران در پیروزی پیروزی انقلاب اسلامی به ثمر نشست.

وی افزود: یکی از شگفت انگیزترین پدیده قرن ۲۰ که تمام جهان را به حیرت انداخت و تحول عظیمی را در جهان ایجاد کرد پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه انقلاب ما انفجار نور بود و تمام جهان را روشن کرد، گفت: همه انقلاب های جهان دست از آرمانهایشان کشیده و منحرف شدند اما انقلاب اسلامی در پیدایش، ماهیت اطاعت از رهبری با دیگر انقلاب های جهان متفاوت است.

یونسی افزود: همه حکومت ها ارتش آنان در اوج ذلت بودند و در ضعیف ترین وضع موجود قرار داشتند اما در انقلاب اسلامی ارتش در اوج قدرت قرار داشت.

وی قدرت نظامی، قدرت اقتصادی و وجاهت بین المللی را سه مولفه انقلابها دانست و اظهار داشت: در جهانی که که بیشترین مشکل مردم آن اقتصاد بود تنها انقلابی که کمترین شعار مردم شعار اقتصادی بود، انقلاب اسلامی ایران بود.

یونسی راز ماندگاری انقلاب را یکی اسرارهای انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: همه انقلاب ها جزء انقلاب اسلامی اسیر استبداد شدند اما نظام جمهوری اسلامی با فطرت و جان انسانها سرو کار دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی پاسدار ارزشها و فضلیت های انسانی است خاطر نشان کرد: خدایی ترین انقلاب بعد از حرکت انبیاء(ع) که در جهان به وقوع پیوست انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: کشور ایران یکی از تأثیر گذارترین کشورها در منطقه خاورمیانه و در سیاست های عرصه جهانی است.

یونسی در ادامه اظهار داشت: در کنار دیگر اعیاد ایران، ایام دهه فجر یکی از باشکوه ترین اعیاد در ایران محسوب می شود.

وی در ادامه از روابط عمومی های استان خواست تا ادرات را درشأن این ایام مزین کرده و زیبا سازی ادارات را از جمله برنامه های این دهه قرار دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: در ایام دهه فجر باید شهرستان ها و روایط عمومی های برتر در استان معرفی شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز