خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مازندران:

انقلاب اسلامی ایران بر دو رکن مشروعیت الهی و مقبولیت عمومی استوار است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۵۹۷

خوشبختانه در دهه فجر امسال پروژه های خوبی با بیش از ۹۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید که در این میان می توان به گازرسانی ۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال اشاره کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت که انقلاب اسلامی ایران بر دو رکن مشروعیت الهی و مقبولیت عمومی استوار است و به همین دلیل مستحکم و استوار به حرکت خود ادامه می دهد.

به گزارش ایلنا از ساری، حسن خیریان پور در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان تنکابن با گرامیداشت دهه مبارک فجر، افزود: ملت یکپارچه و منسجم با الهام گیری از اندیشه های اسلامی و با رهبری حضرت امام(ره) توانستند نظام شاهنشاهی را نابود کرده و پرچم جمهوری اسلامی را در جهان بیافرازند.

وی اظهار داشت: اسلام به عنوان خمیر مایه انقلاب، حضور همه آحاد مردم و رهبری فرهیخته و برخاسته از بطن انقلاب توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران تصریح کرد: با انقلاب اسلامی در ایران، مردم سالاری دینی در این کشور حاکم شد و رای مردم در اداره امور جامعه معنا پیدا کرد.

خیریان پور ادامه داد: ملت ایران امروز به این خودباوری رسیده اند که در عرصه های علمی، اقتصادی و… به خودشان متکی باشند و قدرتمندانه به راه خود ادامه دهند.

وی خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی، عدالت گستری و هویت ملی با انقلاب اسلامی در ایران معنا پیدا کرد و با فجر انقلاب شکوفایی در کشور ایجاد شد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران گفت: با نگاه عدالت محور استاندار، بیش از ۲۰۰ فرایند تفویض اختیار شناسایی و به مدیران شهرستان تنکابن ابلاغ شد و دیگر نیازی نیست که مردم برای رفع مشکلاتشان به مرکز استان مراجعه ندارند.

خیریان پور افزود: رسیدگی به مشکلات مردم و شتاب دادن به روند توسعه مازندران در اولویت برنامه های استانداری قرار دارد و تلاش داریم تا پروژه های مهم و محرک توسعه استان را شناسایی کرده و آنها را به مرحله اجرا درآوریم.

وی به پروژه های عمرانی و خدماتی شهرستان تنکابن اشاره کرد و اظهارداشت: خوشبختانه در دهه فجر امسال پروژه های خوبی با بیش از ۹۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید که در این میان می توان به گازرسانی ۹ روستا با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد ریال اشاره کرد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مازندران تصریح کرد: استقبال گسترده مسافران و گردشگران در ایام تعطیل از مازندران ایجاب می کند که شهر های این استان خدماتی فراتر از حد انتظار به آنان ارائه دهد و بنابراین باید زیر ساخت های لازم را برای این شهر ها فراهم نمود.

خیریان پور خاطر نشان کرد: همه مسوولان به نمایندگی از مردم وظیفه دارند تا با شناخت پتانسیل های موجود و برنامه ریزی دقیق استان مازندران مازندران را به جایگاه واقعی خود برسانند.

وی تاکید کرد: با اتحاد، انسجام و یکپارچگی همه مسوولان می توان تراز استان را در حد شان و منزلت مردم مازندران ارتقاء داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز