خبرگزاری کار ایران

فرماندار بهشهر:

۱۸ مدرسه بهشهر برای اسکان مسافران نوروزی در بهشهر مجهز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۵۴۳۳

۱۸ مدرسه و ۱۰۴ کلاس در شهرستان برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است که تلاش می شود در مدت زمان باقیمانده تا تعطیلات نوروزی، این کلاس ها به امکانات مناسب مجهز شوند.

فرماندار بهشهر گفت: ۱۸ مدرسه و ۱۰۴ کلاس در شهرستان برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است که تلاش می شود در مدت زمان باقیمانده تا تعطیلات نوروزی، این کلاس ها به امکانات مناسب مجهز شوند.

محمدتقی نورزاد روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ادامه داد: برنامه منظمی برای چگونگی گذراندن تعطیلات مسافران در نظر گرفته شده و در این مدارس، آمادگی پذیرایی از حدود ده هزار گردشگر را دارند.

وی افزود: مدارس به عنوان یکی از مهمترین مراکز اسکان در سال های گذشته توانسته رفاه مسافران نوروزی را تا حد زیادی تامین کند.

فرماندار بهشهر بیان کرد: تمام تیم های راهبری و حوادثاعم از نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، راهور و هلال احمر به طور کامل هماهنگ می شوند تا شرایطی فراهم شود که مهمانان نوروزی در رفاه کامل و بدون کوچک ترین دغدغه و حادثه ای از بهار طبیعت و تعطیلات نوروز بهره مند گردند.

نورزاد افزود: مدارس به عنوان یکی از مهمترین مراکز اسکان در سال های گذشته توانسته رفاه مسافران نوروزی را تا حد زیادی تامین کند.

وی یادآورشد: تجهیز مدارس تا حدود زیادی می تواند به ارتقای سطح خدمات به مسافران نوروزی کمک کند.

فرماندار بهشهر گفت: جاذبه‌های گردشگری بهشهر، زیبایی‌های طبیعی، پارک جنگلی عباس آباد، جزیره میانکاله، مناظر دیدنی، آثار طبیعی و تاریخی قابل دسترس در کنار مهمان نوازی مردم، همواره مورد توجه مسافران برای سفر به این شهرستان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز