خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران خبر داد :

تأمین 3 هزار مترمربع زمین برای احداث پست برق در شهرک صنعتی چمستان

asdasd
کد خبر : ۳۳۱۳۴۱

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: 3 هزار متر زمین برای احداث پست برق در شهرک صنعتی چمستان تأمین و در اختیار شرکت برق منطقه‌ای استان قرار داده شد.

به گزارش ایلنا، سیدمصطفی موسوی در بازدید استاندار مازندران از شهرک صنعتی چمستان اظهار کرد: با تأمین زمین احداث پست برق ، باید شرکت برق منطقه‌ای استان با تدبیر لازم و پیگیری جدی ، مشکل را رفع کند.

وی افزود: تصفیه‌خانه این شهرک در سال 84 احداث شد اما در سال 87 بدلیل استفاده نادرست واحدهای بهره‌بردار نابود شد که با اقدامات انجام شده و هزینه 15 میلیارد ریالی هزینه بازسازی، اکنون مورد تأیید اداره‌کل محیط‌زیست استان است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه هم‌اکنون نیز پیمانکار بخش دوم تصفیه‌خانه مشخص شد تصریح کرد: ظرف یکماه آینده نیز خط جدید تصفیه خانه ایجاد می‌شود تا مشکل کاملاً رفع شود.

وی در پایان با بیان اینکه در راستای حمایت از تولیدکنندگان ، تعدادی از فعالان بخش پتروشیمی که نیاز به مواد اولیه داشتند با تشکیل تعاونی و افزایش قدرت چانه‌زنی ، تبدیل به کنسرسیوم خرید مواد اولیه پتروشیمی شدند بیان داشت : برای سرمایه‌گذاران فعال و امتحان پس داده ، زمین تهیه و واحدهای غیرفعال خلع ید می‌شوند.

فرماندار شهرستان نور نیز در این بازدید ، با اشاره به اینکه بیشتر واحدهای تولیدی با توجه به شرایط کشور با مشکل مواجه هستند گفت: باید زمینه حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران فراهم شود.

هادی خنجری اظهار داشت: واحدهای تولیدی شهرک صنعتی چمستان بدلیل مشکلات نمی‌توانند از ظرفیت کامل استفاده کنند.

وی افزود: اوقافی بودن، بدهی و معوقات به بانکها نیز بر مشکلات افزوده است و سبب شده تا بیشترتلاش تولیدکنندگان ، صرف پیگیری اداری و بانکها برای کاهش مشکلات شود و حتی نیمی از ظرفیت تولید هم بهره‌برداری نشود.

فرماندار نور تصریح کرد: ستاد تسهیل رفع موانع تولید شهرستان هر هفته تشکیل جلسه می‌دهد و مشکلات واحدهای تولیدی را بررسی و در حد توان شهرستان ، رفع و یا به استان منعکس و پیگیری می‌شود.

خنجری با اشاره به آمادگی سرمایه‌گذاری یک شرکت برای تولید موتور ژنراتور، تولید لوله و شیلنگ آب برای مصارف کشاورزی، صنایع پتروشیمی و . . .بیان داشت: این سرمایه‌گذار ، به زمین برای احداث کارخانه نیاز دارد که با توجه به کمبود زمین در غرب مازندران ، باید از ظرفیت شهرک صنعتی چمستان استفاده کرد و این سرمایه‌گذار که نیازی به تسهیلات بانکی هم ندارد، حمایت شود.

وی خاطرنشان کرد : این سرمایه‌گذار تأکید دارد درصورت تأمین زمین مورد نیاز ، فاز نخست کارخانه تا تابستان افتتاح و فعال شده و بلافاصله فاز‌های دو و سه نیز ، همزمان آغاز می‌شود.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز