خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری خبرداد

ثبت نام 28 نفر در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان از حوزه مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۳۲۶۷۸

رییس مرکز حوزه انتخابیه مرکز استان مازندران با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: 28نفر برای مجلس خبرگان و12نفر برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش  ایلنا به نقل از کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی مرکز حوزه انتخابیه شهرستان ساری  احمد حسین زادگان در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات مجلس خبرگان گفت: با پایان رسیدن مهلت قانونی ثبت‌نام نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری، 28نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت‌نام کردند.

فرماندار شهرستان ساری  با تاکید بر اینکه آخرین مهلت برای ثبت نام مجلس شورای اسلامی جمعه چهارم دیماه است، افزود:  تاکنون ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه اتخابیه ساری و میاندرود 12نفر انجام شده است .

حسین زادگان  در آستانه فرا رسیدن میلاد پیامبر و روز اخلاق، با تاکید بر سیاسی‌تر شدن فضای اجتماعی، توجه به اخلاق انتخاباتی را ضروری  اعلام کرد و گفت: پایبندی و التزام عملی نامزدهای انتخاباتی و عوامل اجرایی انتخابات به قواعد و اصول یک رقابت سالم و اخلاق مدارانه، توصیه اکید و صریح مقام معظم رهبری در تمام انتخابات ادوار گذشته  بوده است .

این مسئول با اشاره به حضور خبرنگاران و عکاسان در لحظات ثبت نام دواطلبان  در فرمانداری ساری ،تصریح کرد: رسانه‌ها از مهمترین نهادهای تاثیرگذار در انتخابات هستند و می توانند در عرصه سیاسی و برگزاری انتخابات و ایجاد نشاط انتخاباتی گام های موثر بردارند .

رییس حوزه انتخابات مرکز استان با تاکید لزوم ایجاد هیجان و نشاط انتخاباتی در اذهان عمومی، گفت: رسانه ها امانت در نوشتار، که یک اصل است  را رعایت کرده و در آگاهی و شناخت مردم در راستای نقش مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، انتخاب برتر و اصلح  اطلاعات لازم را ارائه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز