خبرگزاری کار ایران

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران

خواسته‌های به حق کارگران وبازنشستگان در طول سالهای متمادی به فراموشی سپرده شده است

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۳۴۱

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران گفت: کارگران و بازنشستگان در این ایام سخت‌ترین شرایط را به لحاظ معیشت و امنیت شغلی تجربه می‌کنند.

نصراله دریابیگی صبح امروز در نشست روسای کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران با مدیران درمان سازمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه سیاستهای غلط دولت در عرصه اقتصادی ظرف چند سال گذشته به تدریج سفره خانواده کارگری را تهی کرده است گفت: امروز کارگران و بازنشستگان نمی‌توانند حتی با کار اضافی توان تأمین حداقل‌های زندگی را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: بدلیل سیاستهای غلط در حوزه واردات بسیاری از واحدهای تولیدی که با افزایش قیمت‌ها و بالا رفتن قیمت تمام شده کالاهای تولیدی زمینه رقابتشان کاسته شده است در آستانه ورشکستگی و تعطیلی و طبیعتاً اخراج گسترده و گروهی کارگران مواجه می‌باشند.

دریابیگی با اشاره به اینکه اینک که در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری قرار گرفته‌ایم گفت: بی‌شک مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش مسئولین جامعه کارگری و بازنشستگی به عنوان بزرگ‌ترین قشر جامعه احساس می‌شودکه در این انتخابات به صورت جدی وارد شده و خواسته‌های به حق کارگران را که در طول سالهای متمادی به فراموشی سپرده شده است مطالبه نمایند.

وی افزود: جامعه کارگری با بیش از نیمی از جمعیت کشور می‌بایست از این پتانسیل عظیم خود به درستی و به گونه‌ای شایسته استفاده نماید وگرنه مثل دوره‌های گذشته به مثابه دیروز بهتر از امروز و هر روز محروم‌تر از دیروزمان خواهیم بود و این مسئولیت بسیار بزرگی است بر گردن همه مسئولین جامعه کارگری و همه دوستداران کار و پیشرفت و سازندگی و نشاط در کشوراست.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: این قشر اعتقاد راسخ دارد و بر این باور اصرار داریم که اگر متحد شویم و به یک باور اصولی برسیم باتوجه به کثرت جمعیت کارگری ما می‌توانیم انتخاب کنیم و نیز می‌توانیم از این انتخاب خود در جهت منافع جامعه کارگری بهره‌مند شویم.

دریابیگی یادآورشد: نگاه به عملکرد و گذشته کاندید‌ها و شعار‌ها و برنامه‌های ایشان در جهت منافع جامعه کارگری و بازنشستگی و مهم‌تر از همه توجه اصولی به اینکه چه کسی واقعا می‌تواند خواسته‌های به حق جامعه کارگری را جامه عمل بپوشاند برای انتخاب ملاک عمل ما می‌باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز