خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری مازندران خواستارشد؛

واگذاری صفرتاصد عباس آباد بهشهر به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۳۸۲

مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری امروز در نشست با رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان بهشهر واگذاری صفر تا صد عباس آباد بهشهر به بخش خصوصی جهت توسعه هرچه بهتر گردشگری خواستار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر؛دلاور بزرگ نیا با اشاره به کاهش چشمگیر آمار شکایات و نارضایتی ها اضافه کرد:  همان طور که پیش بینی می شد در استان از فرصت های گردشگری به خوبی استفاده شده است و این هماهنگی ها را مرهون تلاش های بی وقفه ستاد اجرایی خدمات سفر در مازندران هستیم.
وی افزایش امار گردشگری مذهبی  را بیانگر نیاز به اقدامات جدی در این حوزه دانست و تصریح کرد: بازدید گردشگران از مراکز مذهبی و زیارتگاه ها ، موزه ها و بناهای تاریخی نشان دهنده آنست که گردشگران به دنبال جذابیت بیشتر در سفر هستند.
مدیرکل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران  گردشگری را عامل موثر در اقتصاد هنر دانست و با اشاره به فعالیت بیش از 80 غرفه در پارک ملل ساری  اضافه کرد: بیشترین غرفه ها ی صنایع دستی در سطح کشور به مازندران تعلق دارد.
بزرگ نیا گردشگری را بهترین نسخه شفابخش رونق اقتصادی در استان دانست و گفت: یکی از تاثیرات چندگانه گردشگری تاثیر اقتصاد بر هنر است که این مهم تنها با جدی گرفتن گردشگری در استان حاصل می گردد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز