خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان محمودآباد:

روستاها را باید به سمت خوداتکایی سوق داد

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۷۲۳

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: در سال اقتصادمقاومتی اقدام وعمل باید روستاها را به سمت خوداتکایی سوق داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان محمودآباد ، یحیی یوسف پور روز دوشنبه در جریان بازدید از روستای حربده وبولیده اظهار داشت: روستاها از ظرفیتهای بی بدیل بسیاری برخوردار هستند وباید با برنامه ریزی درست از این فرصت ها در جهت توسعه روستا استفاده کرد.

وی ادامه داد: ایجاد کارگاه های صنایع دستی در راستای اشتغال بانوان وایجاد کارگاه های تولیدی در سال جاری باید در دستور کار دهیاران قرار گیرد.

یوسف پور تصریح کرد: تحقق این مهم در گرو نیازسنجی در روستا ومشارکت جدی روستاییان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد، بالابردن سطح زندگی ساکنین روستا را ضروری دانست و اضافه کرد: مدیران روستا باید پیگیر مطالبات مردم و زیرساخت ها باشند.

وی با اشاره به اینکه تشکیل شورای توسعه راهبردی وشورای جوانان در روستا می تواند زمینه ساز آبادانی باشد ،گفت: ایجاد شورای جوانان وشورای توسعه راهبردی متشکل از نخبگان وصاحب نظران روستا مشارکت را افزایش می دهد ودر برنامه ریزی صحیح نقش اساسی ایفا می کند .

یوسف پور خاطرنشان کرد: با تشکیل شورای توسعه راهبردی وشورای مشاورین جوان با حضور نخبگان محمودآبادی گام بلندی در راستای توسعه شهرستان برداشته شده است.

فرماندار شهرستان محمودآباد ، افزود : هر دوشنبه برنامه بازدید و رفع مشکلات وچالش های پیش روی روستاها با حضور مدیران دستگاه های اجرایی  در دستور کار است

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز