خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی:

ورود صاحبان سرمایه و ثروت به مجلس هشداری جدی برای نظام است/در هتل درویش نمی شود اقتصاد مقاومتی تعریف کرد

asdasd
کد خبر : ۳۷۳۳۱۹

دیوان محاسبات هزینه انتخابات در شرق مازندران را حدود 3 میلیارد و 700 میلیون برآورد کرد اما در نهایت هزینه های تبلیغاتی به بیش از 5 میلیارد رسید و این سرمایه فقط با زدوبندهای سیاسی تأمین می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر ، نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان بهشهر برگزار شد ازمذاکرات هسته ای  و انتخابات به عنوان دو رویداد مهم سال 94 یاد کرد و گفت: بیش از 72 درصد مردم در انتخابات مشارکت داشتند اما انتخابات این دوره در کشور با سایر انتخابات گذشته متمایز بود.

احمدعلی مقیمی با بیان اینکه خرید و فروش آرا در انتخابات بهینه می شود افزود: در این رابطه قانون خاصی وجود ندارد و ورود دولتمردان در عرصه انتخاباتی عینیت بیشتری داشت.
 
وی با اشاره به هزینه های سنگین انتخاباتی ادامه داد: دیوان محاسبات هزینه انتخابات در شرق مازندران  را حدود 3 میلیارد و 700 میلیون برآورد کرد اما در نهایت هزینه های تبلیغاتی به بیش از 5 میلیارد رسید و این سرمایه فقط با زدوبندهای سیاسی تأمین می شود.
 
نماینده مردم شرق مازندران  در مجلس شورای اسلامی با طرح این سوال که" مگر در مجلس چه خبر است؟" افزود: با این روال تبلیغات صرفا صاحبان سرمایه و ثروت می توانند وارد مجلس شوند که این هشداری جدی برای نظام است.
 
احمدعلی مقیمی با اشاره به بیانات رهبر معظم در خصوص مذاکرات برجام خاطر نشان کرد: طرف مذاکره کننده ما خبیث است و تا به امروز یک مورد از تعهداتش را اجرایی نکرد و یک دلار پول نیز وارد کشور نشد و در صورت اجرایی شدن برجام تنها 20 درصد مشکلات کشور حل می شود.
 
وی با اشاره به شعار سال 1395 در خصوص اقتصاد مقاومتی بیان داشت: آیا با حجم واردات 43 میلیارد دلاری و قاچاق 25 میلیارد دلاری می توان در مورد اقتصاد مقاومتی صحبت کرد؟ مگر آنکه اعتقاد قلبی به این شعار داشته باشیم اما در هتل درویش مشهد نمی شود اقتصاد مقاومتی تعریف کرد.
 
نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت فعلی و آینده شرق استان ، پیشرفت طرح ها و دیگر موارد مهم در دوازده صفحه و هفت بخش جهت شناخت  برای منتخب مردم بهشهر ، نکا و گلوگاه فرستاده شد و این منطقه  با مدیران  سختکوش،متدین، پاک دست در عرصه مدیریت به منتخب مردم تحویل داده می شود.
 
مقیمی با بیان اینکه تمام زیرساخت ها در شرق مازندران تمام شده یا در حال اجراست گفت: پروژه های بزرگی برای امسال در نظر گرفته شد که می توان به سد گلورد اشاره کرد که در هفته دولت آبگیری می شود و تعداد  اسکله ها و ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد افزایش می یابد.

وی به مجتمع آبرسانی روستاهای بالادست ، پیگیری مشکلات صدرا، گازرسانی روستاهای بالادست ، 160 کیلومتر راه روستایی در بهشهر ، نکا و گلوگاه اشاره و تصریح کرد: تنها منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد بهشهر قابلیت تبدیل به منطقه آزاد دارد و این شرایط برای بابلسر و اینچه برون مهیا نیست که در این راستا مسئولان بهشهری باید برای رسیدن به حق مردم تلاش شایانی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز