خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم محمودآباد ونور در مجلس شورای اسلامی:

مشکل زباله شهرهای نور ومحمودآباد باید در سال جاری مرتفع شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۹۸۴

نماینده مردم محمودآباد ونور در مجلس شورای اسلامی گفت: این دو شهر ساحلی از معضل زباله رنج می برند و این مشکل باید تا پیش از پایان چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد ،علی اسماعیلی شامگاه شنبه در جلسه بررسی موانع ومشکلات با شهرداری وشورای اسلامی شهر محمودآباد اظهار داشت: امروز در دنیا زباله یک فرصت است واز این مهم در تولید انرژی استفاده می شود .

وی ادامه داد : شهرهای ساحلی محمودآباد ونور نیز می توانند با واگذاری زمین به سرمایه گذار وایجاد زمینه برای احداث جایگاه زباله سوز ، از  این فرصت استفاده کنند .

نماینده مردم محمودآباد ونور در خانه ملت افزود: به زودی جلسه هم اندیشی فرمانداران دو شهر محمودآباد ونور و  هفت شهردار حوزه انتخابیه جهت تحقق این مهم برگزار خواهد شد .

وی با بیان اینکه فرقی میان دو شهرستان نخواهیم گذاشت، گفت: برای ما حوزه انتخابیه مهم است وبرای تمامی نقاط شهرستان های محمودآباد ونور تلاش همه جانبه خواهیم کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت باید فرصت خدمتگزاری به مدیران داده شود تا مردم شاهد خدمت صادقانه باشند، گفت: تغییر مدیران تنها در صورتی مثمر ثمر است که مدیر نسبت به عملکرد خود و به مردم پاسخگو نباشد‌.

نماینده مردم محمودآباد ونور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما به دنبال تغییر مدیران نیستیم و تنها تغییر نگاه مدیران می تواند در خدمت رسانی و توسعه دوشهر حوزه انتخابیه تاثیرگذار باشد.

وی خاطرنشان کرد: هماهنگی و همدلی میان مردم و دستگاه های اجرایی می تواند  به آبادانی و توسعه شهرستان محمودآباد ختم شود.

در ادامه این جلسه یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد گفت:برای توسعه شهر و منطقه باید فرهنگ کار را نهادینه کرد تا شاهد پیشرفت باشیم وی افزود: رسیدن به باور کار جمعی می تواند به حل مشکلات شهری سرعت بیشتری ببخشد و باید این مهم مورد توجه قرار کیرد.

یوسف پور اضافه کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود بسیار به کار وتلاش انقلابی در خدمت صادقانه به مردم تاکید دارند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد تصریح کرد: شهرداری وشورای شهر بازوی توانمند فرمانداری هستند و باید با همدلی ، هم زبانی وخرد جمعی در راستای اعتلای شهرستان گام های موثربرداشت.

وی با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی باید به رشد اقتصادی ۵ درصد برسیم ،خاطرنشان کرد: برای دست یافتن به این میزان رشد نیازمند سرمایه گذاری هستیم ودر این حوزه شهرستان محمودآباد پیش قدم خواهد بود.

فرماندار شهرستان محمودآباد یادآور شد: بهره برداری از کمربندی شرقی وغربی وطرح های سالمسازی دریا می تواند به مردم امید ببخشد.

اسماعیلی با بیان اینکه شهر نیازمند تغییر وتحول است ،گفت: تغییر در مبلمان شهری با کمترین هزینه و با برنامه ریزی صحیح و استفاده از استعداد جوانان نخبه میسر می شود.

در ادامه فرهاد محمدی رییس شورای شهر محمودآباد گفت: زباله یکی از مهم ترین دغدغه های مسوولین وشهروندان محمودآبادی است وباید مورد توجه جدی قرار گیرد‌‌.

وی با بیان اینکه محمودآباد در بیشتر ایام سال با ترافیک سنگین روبه رو است ، ادامه داد: مهم ترین اولویت شهرداری وشورای اسلامی شهر محمودآباد اتمام طرح کنارگذر غربی وشرقی است و تمام تلاش خود را برای اتمام وبهره برداری از این دو پروژه به کار خواهیم بست.

رییس شورای اسلامی شهر محمودآباد افزود: شورای اسلامی شهر وشهرداری در راستای اعتلای شهر ومنطقه گام برمی دارد .

وی یادآور شد:طرح بازگشایی و آزادسازی سه راه شهر در دست بررسی است و با تحقق این مهم گام موثری در رشد شهرستان برداشته خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز