خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

ارزش‌های معنوی، اجتماعی، اداری و مدیریتی باید در کشور حفظ شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۸۹۹۶

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: ارزش‌های معنوی، اجتماعی، اداری و مدیریتی باید در کشور حفظ شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی در دیدار با کارکنان تامین اجتماعی مازندران که در دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد، اظهار کرد: دو سوم از جمعیت سه میلیونی مازندران زیر پوشش تامین اجتماعی قرار دارند.
 
وی با تاکید بر اینکه خدماتی که به خلق خدا ارائه می‌شود باید رضایت خداوند را جلب کند، افزود: رحمت خداوند بر غضب پروردگار برتری دارد و خداوند خدمت رسانی به خلق را دوست دارد.
 
امام جمعه مرکز مازندران با اشاره به اینکه عبادت‌های ما اجتماعی و فردی است و عبادت فردی برای خودمان است عبادت‌های اجتماعی سبب رضایت و خشنودی خداوند می‌شود، افزود: نفع هر انسان باید به خلق جامعه برسد و دستگیری مخلوقات خداوند وظیفه همه است.
 
وی با بیان اینکه فعالیت پزشکان برابر اقدام پیامبران است، گفت: اگر کسی نفسی را احیا کند و به سوی خدا هدایت کند و یا سلامتی را به او برگرداند اجرش قابل شمارش نیست.
 
آیت الله طبرسی ادامه داد: اصلاح فکر و سلامتی جسم بسیار موثر است  پیامبران و پزشکان در خدمت بشر هستند و این دو عامل در اسلام بسیار با اهمیت است.
 
وی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی به اقشار مختلف به ویژه قشر متوسط و کم درآمد جامعه خدمات می‌دهد که اجری متعالی در عبادت اجتماعی دارد.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه مدیریت‌های ما نباید اداری باشد، عنوان کرد: مدیریت اسلامی باید در جامعه اسلامی رونق گیرد.
وی افزود: برای دریافت اجر معنوی علاوه بر نظم‌ بخشی برای پاسخگویی به ارباب رجوع زمان محاسبه نشود.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه تامین اجتماعی مبلغ ناچیزی می‌گیرد و در حالت درمان و بازنشستگی مبالغ کلان پس می‌دهد، افزود: این اقدام بسیار مهم است و در تمام دنیا همین صورت است.
 
وی با تاکید براینکه انسان باید خدمت انسانی ارائه دهد، گفت: دنیای استعمار برای فریب دادن حمایت خود را از حیوانات اعلام می کنند آنچه مهم است در این دنیای پر فریب غرب باید دم خروس را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را قبول کنیم.
 
خطیب جمعه مرکز مازندران ادامه داد: غرب جان و حقوق بشیرت را محترم نمی‌شمارند و حمایت از حیوانات را سر می‌دهند.
 
وی با اشاره به حقوق‌های کلانی که از سوی برخی از مدیران دریافت می‌شود، ادامه داد: مردم عینک بدبینی به چشم زدند و هر مدیری را می‌بینند به یاد نامدیریتی و حقوق‌های کلان می‌افتند
 
من مدیران مازندرانی را می‌شناسم که با حقوق قانونی و اندک خدمات رسانی می‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید مدیران سالم در استان نامه‌ای بنویسید و از حیثیت و آبروی خود دفاع کنند، اظهار کرد: این دنیا پرستان کاری کردند که خدمات دیگر مدیران هم خدشه دار شود.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به بزرگ نمایی بی بی سی در ارائه اخبار بی‌اساس، عنوان کرد: شما مدیران خدوم سراسر کشور باید کاری کنید و مدعی باشید که بر اساس زحماتی که می‌کشید مردم شما راهم به چشم مدیران اختلاس‌گر و حقوق بگیران کلان می‌بینند لازم است از حق خود دفاع کنید.
 
وی افزود: پاکی و صداقت در نظام جمهوری اسلامی به کسانی صدق می‌کند که با پاکدستی کار کردند ما بر آنیم تا حکومت علوی باشد.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه مردم در انتخابات ریاست جمهوری به یک فرد روحانی رای دادند و این نشانه اعتماد مردم به روحانیت است، بیان کرد: دوتا مسئله مهم بر گردن مسئولان است که شامل پیگیری حقوق میلیونی برخی از مدیران و تحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.
 
نماینده ولی فقیه ادامه داد: ارزش‌های معنوی، اجتماعی، اداری و مدیریتی باید در کشور حفظ شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز