خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد:

بارش شدید برف ، برق 13 روستای شهرستان محمودآباد را قطع کرد

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۵۶۳

فرماندار محمودآباد گفت : استمرار شرایط نامساعد جوی و بارش شدید برف موجب قطعی برق در 13 روستای این شهرستان شد .

 یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایلنا در این شهرستان گفت: از شامگاه روز چهارشنبه بارش برف در محمودآباد آغازو به علت بارش سنگین برف برق 13 روستای این شهرستان با قطعی مواجه شد که تا عصر امروز برق تمامی این مناطق وصل خواهد شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه با هوشیاری عوامل راهداری کلیه راه های مواصلاتی این شهرستان و روستاها باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

یوسف پورگفت: با تلاش شرکت توزیع نیروی برق تا پیش از ظهر برق 3 روستا وصل شده و برق سایر روستاها نیز تا عصر امروز وصل خواهد شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان محمودآباد گفت: کاهش شدید دما و بارش بیش از 7 سانتیمتر برف موجب تعطیلی مدارس این شهرستان در تمام مقاطع تحصیلی شد که این تعطیلی به منظور پیشگیری از هرگونه حادثه ای برای دانش آموزان بوده است.

فرماندار شهرستان محمودآباد از آماده باش کلیه دستگاه های خدمات رسان در محمودآباد خبر داد و گفت: از نخستین ساعت بارش برف در محمودآباد به کلیه دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران اعلام آماده باش شده و تا پایان ساعت بارش برف دستگاه ها موظف به حضور و امداد رسانی به مناطق نیازمند می باشند.

یوسف پور همچنین با اشاره به قطع برق در روستاهای بخش مرکزی به علت بارش برف گفت: متاسفانه به علت قطع برق آب 8  روستای بخش مرکزی قطع می باشد که تمام اهتمام دستگاه های متولی بر این است که هر چه سریعتر برق چاه ها وصل شده  و این چاه ها به مدار توزیع بازگردند.

به گزارش ایلنا ، شهرستان محمودآباد جزء معدود شهرهای ساحلی استان مازندران می باشد که بارش نزولات الهی قالبا به صورت بارش باران بوده و بارش برف پس از 3  سال در این شهرستان موجب ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز