خبرگزاری کار ایران

محمودآباد قهرمان مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ جوانان مازندران شد

asdasd
کد خبر : ۴۳۶۷۶۲

تیم کیک ‌بوکسینگ محمودآباد قهرمان ششمین دوره مسابقات قهرمانی انتخابی جوانان مازندران شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شهرستان محمودآباد ،  محمد اسماعیلی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان محمودآباد از کسب مقام قهرمانی تیم کیک بوکسینگ محمودآباد در  ششمین دوره مسابقات انتخابی کیک‌ بوکسینگ جوانان مازندران  یادبود مرحوم اسفندیار یو صفی نژاد در چمستان خبر داد.

وی افزود: در مسابقه انتخابی کیک‌ بوکسینگ مازندران ، تیم‌ محمودآباد با اقتدار به مقام قهرمانی  رده جوانان دست یافت.

اسماعیلی با اشاره به حضور چشمگیر تیم های شهرستان های مازندران در این دوره از مسابقات اظهار کرد: این مسابقات در رده سنی جوانان و بزرگسالان با شرکت بیش از 130 فایتر در قالب 16 تیم از  هیات ورزشهای رزمی ساری ،قایم شهر،بابل،لاله آباد،امیرکلا،فریدونکنار،سرخرود،آمل،محمودآباد،نور،چمستان ،نوشهر،چالوس،تنکابن،عباس آباد ورامسر در هشت وزن در سالن ورزشی چمستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: تیم محمودآباد که با 8 ورزشکار در این دوره از رقابت ها شرکت کرد، توانست با کسب دو مدال طلا و یک نقره و یک برنز  با اقتدار  به مقام  قهرمانی رده جوانان  دست پیدا کند.

اسماعیلی ادامه داد:در رده بزرگسالان تیم محمودآباد با کسب دو مدال طلا بعد از تیم های بابل و نوشهر سوم شد.

اسماعیلی در پایان افزود: در مجموع تیمی تیم های بابل،محمودآباد و نوشهر با کسب 26 ،24 و22 امتیاز  بر سکوی اول تا سوم این دوره از رقابت ها قرار گرفتند.

نفرات مدال آور شهرستان به شرح ذیل می باشد:

جوانان:

45-کیلو:میلاد توکلی(برنز)

50-کیلو:سجاد علوی(طلا)

55-کیلو:سجاد محمدی(طلا)

60-شایان سرائیان(برنز)

بزرگسالان:

60-:شایان حیدری(طلا)

65-:ایمان علیپور(طلا)

گفتنی است نفرات اول و دوم این رقابت ها و نفرات منتخب از سوی کمیته فنی به اردوی غیر متمرکز و متمرکز کیک بوکسینگ هیات استان دعوت خواهند شد تا برای حضور پرقدرت در رقابت های کشوری و انتخابی تیم ملی بهمن ماه امسال اعزام شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز