خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

اموزش اخلاق اسلامی باید در صدر آموزش ها در دانشگاه قرار گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۴۳۲۳۳

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:دامنه اسلام حقوقی وسیع تر از اسلام حقیقی است در اسلام حقیقی ما مکلف به رفتار عادلانه هستیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با اعضای هیات علمی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری ،اظهار داشت:حکمت و نظام جمهوری اسلامی نشات گرفته از دین مبین اسلام است و اخلاق یکی از خصایص ویژه این حکومت به شمار می آید.

وی افزود: اخلاق باید در تمام شئون و سطوح زندگی ما حاکم باشد چرا که اخلاق خوب از ارزشهای اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر رعایت آداب اجتماعی،فردی،سیاسی،علمی ،گفت:عدالت یکی دیگر از خصایص حکومت اسلامی است که رعایت آن از وظایف هر یک از ما به شمار می آید.

وی به اسلام حقوقی و حقیقی اشاره کردو افزود:دامنه اسلام حقوقی وسیع تر از اسلام حقیقی است در اسلام حقیقی ما مکلف به رفتار عادلانه هستیم .

آیت الله طبرسی با بیان اینکه متاسفانه اخلاق در جامعه ما کمرنگ شده است شبکه های اجتماعی را یکی از معضلات بروز بی اخلاقی و بدرفتاری در جامعه عنوان کرد.

وی خطاب به مدیران دانشگاه گفت: اموزش اخلاق اسلامی باید در صدر آموزش ها در دانشگاه قرار گیرد.

آیت الله طبرسی به نقش اثر گذار دانشگاه علوم کشاورزی در ترویج کشاورزی و تعلیم دانشجویان در این حوزه اشاره کرد و تامین امنیت غذایی را از اساسی ترین نیازهای جامعه عنوان کرد و گفت:تامین امنیت غذایی از مباحث مهم جامعه است که مقام معظم رهبری هم بر اجرای آن در جامعه تاکید کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ،افزود:انتظار می رود تا تولیدات کشاورزی با اتکا به علم و دانش با کیفیت مرغوب در جامعه عرضه شود.

وی با تاکید بر اینکه کشاورزی باید در استان تقویت شود به ترویج صنعت کشاورزی بر پایه دانش بنیان تاکید کرد .

آیت الله طبرسی به مطالبه رئیس دانشگاه علوم کشاورزی در خصوص بازپس گیری زمین زراعی این دانشگاه که در تملک شرکت سایپا قراردارد اشاره کرد و قول مساعد بازپس گیری آن را با همکاری استاندارمازندران به این دانشگاه داد.

به گفته بهمنیار رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری این زمین زراعی از سال 90 در تملک شرکت سایپا درآمده واز دانشگاه علوم کشاورزی خلع ید شده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز