خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید مازندران خبر داد:

پرداخت بیش از 2 هزار وام اشتغال در استان

کد خبر : ۴۴۴۴۶۶

از سال 1396 دفتر صندوق کارآفرینی امید گلوگاه هر روزه خدمات ارائه می دهد و بسته های حمایتی نیز بیشتر در حمایت از جوانان بیکار روستایی در قالب هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیرکل صندوق کارآفرینی امید مازندران در حاشیه مراسم افتتاحیه دفتر صندوق کارآفرینی امید در شهرستان گلوگاه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: گلوگاه یکی از شهرستان های محروم مازندران است که  دفتر  این صندوق در راستای خدمات بهتر به مردم این شهرستان  افتتاح شد.
 
گل محمدی به فعالیت این دفتر در سه روز از هفته تا پایان سال اشاره کرد و گفت: از سال 1396 دفتر صندوق کارآفرینی امید گلوگاه هر روزه خدمات ارائه می دهد و بسته های حمایتی نیز بیشتر در حمایت از جوانان بیکار روستایی در قالب هر روستا یک محصول و هر خانه یک کارخانه است.
 
وی ادامه داد:  ظرفیت ها و پتانسیل های قوی در گلوگاه  به ما اعلام و حمایت های لازم صورت می گیرد.
 
مدیرکل صندوق کارآفرینی امید مازندران گفت: اعتبار سال جاری در شهرستان گلوگاه 8 میلیارد ریال بوده که با توجه به محرومیت و ظرفیت های شهرستان این مقدار به دو برابر افزایش می یابد.
 
گل محمدی از پرداخت 2 هزار و 200 وام اشتغال با اشتغال زایی 2 هزار و 800 نفر در مازندران خبر داد و افزود: مبلغ اعتباری برای این تعداد وام 380 میلیارد ریال است که تا پایان سال به حدود 600 میلیارد ریال افزایش می یابد.
وی در پایان از پرداخت 570 فقره وام ازدواج با اعتبار 64 میلیارد ریال در استان خبر داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز