خبرگزاری کار ایران

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر:

دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان اقدامات دولت است/اهدای حدود هزار جلد کتاب به مناطق محروم

کد خبر : ۴۴۷۹۸۷

حدود هزار جلد کتاب به مناق محروم و کمتر برخوردار این شهرستان اهدا می شود.

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در گفتگو با خبرنگار ایلنا  به مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران قبل از انقلاب اشاره کرد و گفت: ملت ایران با حضور در تشییع پیکر آیت الله هاشمی رفسنجانی مراتب قدردانی شان را اعلام کردند.

مسعود فلاح گفت: آیت الله هاشمی در دوره ای که کسی نمی توانست از انقلاب و دین سخن بگوید از مبارزانی بود که تبعید و شکنجه های زندان را تحمل و از انقلاب و اسلام دفاع کرد.

وی ادامه داد: آیت الله هاشمی انسانی صبور بود که به دو اصل رهبری و انقلاب اعتقاد داشت و زندگی ، خانواده و سرمایه اش را برای نظام هزینه کرد.

این مسئول فرهنگی با بیان اینکه در زمان حیات بزرگان و مسئولان نظام بایست قدردان زحماتشان باشیم افزود: آیت الله هاشمی با تصمیم گیری های به موقع و مناسب از گردنه های سختی عبور کرد و راه هاشمی ادامه خواهد داشت.

مسعود فلاح از آیت الله هاشمی به عنوان یک اقتصاد دان و سیاستمدار بزرگ در دنیا یاد کرد و گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای بیان اقدامات دولت است تا با استفاده از ظرفیت های رسانه و همکاری مدیران بتوانیم این اقدامات را به گوش همگان برسانیم چرا که رسانه های بیگانه  از ابزارهایشان  علیه  ما استفاده می کنند و بهترین پاسخ ارائه گزارش های جامع از اقدامات انجام شده و بیان  ظرفیت های  نظام است.

وی دیدار هنرمندان و مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری بهشهر شامل انجمن موسیقی و  هنرهای تجسمی ، انجمن شعر و ادبیات و انجمن خوشنویسان با امام جمعه و مسئولان را یکی از برنامه های فرهنگی شهرستان برشمرد که در این جلسه مطالبات و مشکلات این اقشار مطرح می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر اجرای نمایش سیاه بازی ، جنگ شادی فجر، نمایش گروهی هنرمندان و مسابقه  هنرهای تجسمی را بخشی از برنامه های فرهنگی و هنری این شهرستان برشمرد.

فلاح از اجرای صحنه ای موسیقی ، برپایی نمایشگاه کتاب و رونمایی از کتاب نویسندگان شهرستان خبر داد وافزود: حدود هزار جلد کتاب به مناق محروم و کمتر برخوردار  این شهرستان اهدا می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز