خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی فرماندار ساری:

مسئولان در برنامه‌های دهه‌فجر حضور گسترده داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۷۴

معاون سیاسی فرماندار ساری گفت: مسئولان در برنامه‌های دهه فجر حضور گسترده داشته باشند.

به گزارش ایلنا، اسماعیل حسن‌زاده در نشست استانی کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی که در سالن جلسات فرمانداری ساری برگزار شد، اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است و مسئولان باید با حضور در مراسم دهه فجربه بیان دستاوردها انقلاب بپردازند.

وی افزود: برگزاری مراسم سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی نشانگر این است که انقلاب اسلامی همچنان در جهان بی نظیر و بی بدیل است.
 
معاون سیاسی فرماندارساری با تاکید بر حمایت و همکاری همه‌جانبه مسئولان استانی و شهرستانی در اجرای هر چه بهتر مراسم ایام‌الله دهه‌فجر، گفت: این انقلاب حاصل خون هزاران شهید است که باید به خوبی حفظ و حراست شود.
 
وی به نقش امام‌خمینی(ره) درشکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بعد از وفات بناینگذار کبیر انقلاب ، مقام معظم هبری توانست به نحو شایسته ، انقلاب را در پشبرد اهداف نظام اسلامی هدایت کند.
 
حسن‌زاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی حاصل جانفشانی های مردم وثمره خون شهدا است، تصریح کرد: ما موظفیم تا این فرهنگ و جانفشانی را به نسل های آینده انتقال دهیم چرا که کینه دشمنان نسبت به این مردم و نظام همچنان ادامه دارد.
وی افزود: ضرورت دارد با تبیین اهداف انقلاب اسلامی و سیرتحولی که در این مسیر به وجود آمد را برای مردم روشنگری کنیم و نگذاریم تا این دستاوردها به سهولت از بین برود.
 
حسن‌زاده به نقش اثرگذار مردم در پیدایش و استمرار انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ما باید از این میراث بزرگ و سرمایه عظیم به خوبی حراست کنیم.
 
معاون سیاسی فرماندار ساری با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی است که اهداف انقلاب به نسل جوان معرفی شود، افزود: باید زمینه ای فراهم شود که مردم در برنامه های دهه فجر حضور گسترده تر داشته باشند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز