خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار محمودآباد خبرداد:

شناسایی امکانات شهرستان محمودآباد در مواجه با بحران

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۷۷

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: امکانات دولتی و خصوصی، جهت مواجه با بحران های طبیعی در محمودآباد شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، احمد محمدی در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان محمودآباد که ظهر دوشنبه با حضور مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات ساختمان فرمانداری این شهرستان برگزار شد، عنوان داشت: نقاط ضعف و قوت محمودآباد در مواجه با بحران های طبیعی توسط ادارات ذیربط شهرستان مشخص شده است.

وی در ادامه افزود: نیازسنجی مدیریت بحران، امکانات، اولویت ها و کمبودهای موجود شهرستانی مورد تدوین قرار گرفته است.

معاون فرماندار محمودآباد گفت: برای اسکان موقت، خدمات اولیه بهداشتی، ماشین آلات سنگین و نیازهای اولیه مردم در مواجه با بلایای طبیعی، برنامه ریزی جامعی صورت پذیرفت.

وی افزود: در زمان بروز حادثه عدم مدیریت صحیح در توزیع امکانات، می تواند مشکلات بیشتری برای مردم ایجاد کند که هماهنگی مسئولین ذیربط شهرستانی را در این خصوص می طلبد.

احمد محمدی اظهار داشت: کم و کاستی های امکانات، برای مواجه با بحران وجود دارد که به مرور رو به رفع و حل است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نباید منتظر بحران باشیم تا اتفاقات رخ داده را حل کنیم. مدیریت بحران آزمونی برای مسئولین شهرستانی است و می توان موفقیت یا ضعف آنها را از افکار عمومی و فضای رسانه ای مورد سنجش قرار داد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز