خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه یک ساری خبرداد:

اجرای نهضت آسفالت در محلات شهرداری منطقه یک ساری

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۴۶۷

شهردار منطقه یک ساری از اجرای نهضت آسفالت در محلات شهرداری منطقه یک ساری خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ،امید ذاکری اظهار داشت: بنا به درخواست شهروندان و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته و بررسی کارشناسان حوزه فنی و عمرانی منطقه، عملیات اجرایی بهسازی وضعیت آسفالت اعم از زیرسازی، لکه گیری نوارهای حفاری، روکش سرتاسری و اجرای عملیات آسفالت را در برنامه کاری قرار دادیم.

وی افزود: اجرای روکش و ترمیم آسفالت معابر سطح محلات، یکی از مهمترین اقدامات شهرداری منطقه و در راستای تحقق اهداف مجموعه مدیریت شهری برای ارائه خدمات به شهروندان به خصوص اهالی شریف مناطق روستا های الحاقی به شهر است.

شهردار منطقه یک ساری با اشاره به اینکه کار جهادی با حمایت ها و تاکیدات همه جانبه عبوری شهردار ساری طی دو هفته اخیر در سطح منطقه یک و با محوریت اصلی بهسازی و روکش آسفالت آغاز شده است گفت: در همین راستا نیز این منطقه با همکاری و تعامل همه جانبه نیروهای خود در صدد خدمت رسانی به شهروندان است.

این مسئول اجرای عملیات آسفالت معابر در سطح منطقه را یکی از شاخص ترین اقدامات شهرداری منطقه برشمرد و تصریح کرد: هم اکنون عملیات آسفالت در کوچه های منطقه همه روزه در حال انجام است که موجبات رضایتمندی اهالی و ساکنان این محلات را به دنبال دارد.

ذاکری ادامه داد: اجرای عملیات آسفالت خیابان های کوی فرشادی، روکش سرتاسری آسفالت توکل ۵، زیرسازی و آماده سازی بلوار داراب، آسفالت کوچه مریم، رز ، کاکوئی، بهمن غربی وصنعت 1 و 2 هولا و ... تنها بخشی از اقدامات انجام شده و در دست انجام حوزه فنی و عمرانی منطقه یک در اجرای نهضت آسفالت معابر است و همچنان در سایر نقاط در نظر گرفته شده نیز ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از خیابان ها و معابر اصلی و فرعی در این نهضت قرار گرفته اند و تلاش می کنیم تا دایره این امر را به محلات مختلف شهرداری منطقه یک گسترش دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز