خبرگزاری کار ایران

مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد :

میزان تخلیه و بارگیری بندر امیر آباد از مرز ۲۲ هزار تن گذشت

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۹۱۴

مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: برای نخستین بار در تاریخ بندر امیرآباد میزان تخلیه و بارگیری کالا در 24 ساعت گذشته از مرز 22 هزار تن گذشت.

به گزارش ایلنا  از ساری ، به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی بندرامیرآباد ؛ مدیر بنادرودریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با اعلام این خبر گفت: با تخلیه و بارگیری ۱۰ فروند کشتی ، برای نخستین بار میزان تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد در فاصله زمانی ۲۴ ساعت از مرز ۲۲ هزار تن گذشت.

سیاوش رضوانی با اشاره به اینکه در ماه های گذشته در تخلیه و بارگیری روند رو به رشدی را شاهد بوده ایم افزود:عمده کالاهایی که در شبانه روز گذشته از بندرامیرآباد تخلیه و بارگیری شده ، جو ، ذرت ، روغن پایه ، کنجاله آفتاب گردان ، ریل راه آهن وکک نفتی بوده است.

شایان ذکر است بندرامیرآباد با دارا بودن ۱۵ پست اسکله و ظرفیت اسمی ۷,۵ میلیون تن تخلیه و بارگیری کالا در سال بزرگترین بندر شمالی حاشیه دریای خزر می باشد ، این بندر همچنین با قرار گرفتن در مسیر ترانزیتی کریدور شمال – جنوب و اتصال به شبکه سراسری راه آهن یکی از بنادر استراتژیک کشور محسوب می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز