خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز مازندران خبر داد:

دستگیری 5 نفر از متجاوزین به عرصه منابع طبیعی و بیت المال در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۶۶۷

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران ازدستگیری 5 نفر از متجاوزین به عرصه منابع طبیعی و بیت المال در جاده جنگلی شهرستان عباس آباد به کلاردشت وتیاس خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مازندران حجت الاسلام و المسلمین جعفری در این خصوص گفت: طی گزارش منابع طبیعی شهرستان عباس آباد ، مبنی برقطع درختان در جاده جنگلی عباس آباد به کلاردشت وتیاس، دستور قضایی در خصوص شناسایی عوامل اصلی آن از سوی دادستان عباس آباد صادر شد.

دادستان مرکزاستان درادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت درجهت شناسایی عوامل اصلی، دستور قضایی در این خصوص صادر و هماهنگی لازم با اداره اطلاعات کل استان و اطلاعات سپاه استان برای همکاری جدی با استفاده ازعوامل انتظامی وحفاظت اداره کل منابع طبیعی نوشهرانجام شد که در این خصوص مقدار2 تن چوب قاچاق کشف گردید.

این مقام قضایی در ادامه افزود: با تحقیقات و شناسایی به عمل آمده 5 نفر ازمتهمین در این رابطه دستگیر و به اتهام مشارکت در تخریب تاسیسات دولتی با صدورقرار قانونی روانه زندان شدند.

جعفری ادامه داد: به دلیل اهمیت موضوع پرونده به صورت خارج از نوبت و بادقت فراوان در حال رسیدگی می باشد.

دبیر شورای حفظ حقوق بیت المال استان همچنین به کسانی که اقدام به تخریب جنگل، قاچاق محصولات جنگلی و همچنین تضییع حقوق بیت المال می نمایند هشدار داد دستگاه قضایی استان کمافی السابق با حساسیت و بصورت فوق العاده نظارت لازم را در این خصوص خواهد داشت و با متجاوزین به عرصه منابع طبیعی و بیت المال به شدت،برخورد قاطع وقانونی خواهد نمود.

 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز